اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی کرمان خبر داد

پرداخت 6 میلیارد ریال یارانه به دامداران و کشاورزان

مدیرعامل صندوق توسعه بیمه کشاورزی استان کرمان گفت: تاکنون بیش از 6 میلیارد و 248 میلیون ریال در راستای هدفمندی یارانه‌ها به مرغداری‌ها، گاوداری‌ها و بخش کشاورزی حفاظتی پرداخت شده است.

پرداخت 6 میلیارد ریال یارانه به دامداران و کشاورزان

عباس مهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تاکنون بیش از 6 میلیارد و 248 میلیون ریال در راستای هدفمندی یارانه‌ها به مرغداری‌ها، گاوداری‌ها و بخش کشاورزی حفاظتی پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی کرمان عنوان کرد: مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 242 میلیون ریال به بخش مرغداری، 2 میلیارد و 242 میلیون ریال به گاوداری‌ها و یک‌میلیارد و 806 میلیون ریال یارانه به این بخش‌ها‌ اختصاص و پرداخت شد.

وی اضافه کرد: در بخش آبیاری قطره‌ای نیز بیش از 327 میلیارد و 559 میلیون ریال، در راستای طرح توسعه شبکه مکانیزاسیون 7 میلیارد و 500 میلیون ریال، در بخش تبدیل جایگاه‌های سوخت فسیلی 700 میلیون ریال در زمینه هویت بخشی دام روستایی 8 میلیارد و 645 میلیون ریال و در قسمت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای نیز 5 میلیون و 393 هزار ریال وجه دریافتی و پرداختی و کمک بلاعوض داشتیم.

مهران افزود: از سال 86 تاکنون بیش از 31 میلیارد و 894 میلیون ریال سود به سهامداران این صندوق تخصیص و پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از سال 88 تاکنون مبلغی در حدود 199 میلیارد و 198 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به اعضای این صندوق پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی کرمان عنوان کرد: تامین نقدینگی برای بازارهای عرضه مستقیم تولیدات نهایی به منظور ایجاد ثبات قیمت‌ها و تنظیم بازار، حمایت از تولیدکنندگان در برابر عرضه مستقیم تولیدات نهایی با هدف ایجاد ثبات قیمت‌ها و تنظیم بازار و بازاریابی به منظور عرضه محصولات در بازارهای هدف داخلی و خارجی از اهداف و وظایف این صندوق هستند که نگاه ویژه‌ای به آن داریم.

مهران خاطر نشان کرد: این صندوق در 15 فروردین ماه 86 با حضور تشکل‌های بخش کشاورزی مجمع مؤسس آغاز به کار کرد و طی شش مرحله افزایش سرمایه در حال حاضر سرمایه ثبتی صندوق به مبلغ 68 میلیارد و 444 میلیون ریال رسیده که بین 319 سهامدار توزیع شده است.

انتهای پیام/2446/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول