اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهادکشاورزی اندیکا:

«گاو خفت» اندیکا تامین آب شد

رئیس اداره جهادکشاورزی اندیکا از طرح تامین آب در توابع اندیکا خبر داد و گفت: این طرح به منظور تامین آب 500 هکتاری منطقه «گاو خفت» این شهرستان بوده است.

«گاو خفت» اندیکا تامین آب شد

بهنام القاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیکا اظهار کرد: این پروژه برای تامین آب در 500 هکتار از اراضی زیر کشت منطقه «گاو خفت» این شهرستان در حال اجرا است.

رئیس اداره جهادکشاورزی اندیکا در مورد اجرای پروژه تامین آب در «گاو خفت» این شهرستان گفت: این طرح برای تامین آب و توسعه احداث باغات در 500 هکتار از اراضی منطقه «گاو خفت» است.

القاسی در خصوص شروع به کار این پروژه افزود: شروع اجرای این طرح در سال 88 بوده و آب اراضی این منطقه در سال 90 تامین شده است و سال 91 در 100 هکتار از این منطقه باغ احداث شده است.

وی در مورد اجرای طرح تامین آب در «گاو خفت» اندیکا خاطرنشان کرد: این طرح تاکنون در 100 هکتار از اراضی این منطقه اجرا شده و عملیات تکمیلی این پروژه سال‌های آینده در دستور کار قرار گرفته است.

القاسی در بیان اهداف پروژه تامین آب در منطقه «گاو خفت» اندیکا افزود: هدف از اجرای این طرح تامین آب برای توسعه احداث باغات و اشتغال زایی در منطقه «گاو خفت» این شهرستان است.

رئیس اداره جهادکشاورزی اندیکا بیان کرد: بیشتر باغاتی که از طریق طرح تامین آب در این منطقه احداث می‌شوند باغات انار و انگور بوده که تاکنون 100 هکتار از این باغ‌ها احداث شده است.

وی در ادامه اجرای طرح تامین آب «گاو خفت» افزود: اعتبار برای اجرای تکمیلی این طرح در 400 هکتار دیگر از اراضی گاو خفت سال آینده در اختیار اداره جهادکشاورزی قرار گرفته می‌شود.

القاسی در بیان تامین آب این منطقه خاطرنشان کرد: محل تامین آب در این 500 هکتار از اراضی «گاو خفت» حفر 10 حلقه چاه است که با توجه به خشکسالی محدودیت وجود دارد.

رئیس اداره جهادکشاورزی اندیکا بیان کرد : این طرح با مشارکت خود اهالی منطقه «گاو خفت» است و اجرای این پروژه باعث اشتغال‌زایی در این منطقه خواهد شد.

وی در بیان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه گفت: برآورد هزینه این پروژه 5 میلیارد تومان بوده که این اعتبار از طریق بنیاد برکت تامین و تجهیزات تکمیلی  این پروژه برعهده تملک و دارایی اداره جهادکشاورزی است.

انتهای پیام/72006/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول