اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد اردبیل خبر داد

1250 مورد بازرسی از اماکن عرضه و توزیع کالا و خدمات

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: با تلاش همکاران و کارشناسان اداره کل استاندارد استان اردبیل بیش از یک هزار و 250 مورد بازرسی از اماکن عرضه توزیع کالا و خدمات صورت گرفته است.

1250 مورد بازرسی از اماکن عرضه و توزیع کالا و خدمات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در نشست کمیته بازرسی استاندارد اردبیل اظهار داشت: این بازرسی‌ها به همت شرکت همکار و کارشناسان مجرب استاندارد صورت گرفته است تا خارج از ضوابط و مقررات تعیین شده کالایی وارد عرصه فروش نشود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت بازرسی از مراکز عرضه و توزیع کالا بیش از 950 مورد بازرسی از توزیع‌کنندگان مواد غذایی و بهداشتی، برق و الکترونیک و لوازم خانگی با همکاری شرکت‌های تایید صلاحیت شده و کارشناسان اداره کل استاندارد انجام یافته است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: بازرسی از تولید‌کنندگان مصالح ساختمانی، قطعات خودرو و تاسیسات سیلندر‌ پرکنی نیز در این مدت صورت گرفته است.

علایی ادامه داد: 285 مورد مرکز توزیع مصالح ساختمانی، 10 نمایندگی مجاز خودرو و 25 مرکز تاسیسات سیلندر پر‌کنی در سطح استان توسط شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده مورد بازدید قرار گرفته و از فروش و توزیع کالای غیر‌استاندارد جلوگیری به عمل آمده است.

این مسئول تصریح کرد: بازرسی‌های صورت گرفته در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و با هدف جلوگیری از توزیع کالای غیر‌استاندارد انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل یادآور شد: در ماه‌های آینده نیز این بازرسی‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا محصول استاندارد به دست مصرف‌کنندگان برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علایی در پایان سخنان خود گفت: مردم امروز با نشان استاندارد بیش از هر زمان دیگر آشنا شده و نسبت به آن انس گرفته‌اند و یقیناً‌ تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های دقیق در این حوزه می‌تواند بخش عظیمی از نارسایی‌ها و حرکت‌های نامناسب را به حداقل برساند.

انتهای پیام/62005/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول