اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد

برپایی نمایشگاه طرح رحمت در یزد / تمام کالاهای مصرفی مورد نیاز مردم تامین است

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از برپایی نمایشگاه فروش طرح رحمت در ماه رجب در یزد و شهرستان‌های این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه طرح رحمت در یزد / تمام کالاهای مصرفی مورد نیاز مردم تامین است

ناصر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با ورود به ماه پرخیر و برکت رجب و با هدف تامین مایحتاج ضروری مردم، نمایشگاه فروش مواد غذایی با عنوان طرح رحمت در یزد و شهرستان‌های استان برپا شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شامل مواد غذایی و پروتئینی و شوینده‌ها به میزان کافی و با قیمت تعاونی به مردم ارائه می‌شود.

رحیمی هدف از عرضه مستقیم کالاهای اساسی مردم از جمله روغن، برنج و انواع حبوبات، شکر، قند، ماکارونی، گوشت قرمز، مرغ و شوینده‌ها در این نمایشگاه را تنظیم بازار کالاهای اساسی و افزایش قدرت خرید اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد.

وی افزود: این طرح با همکاری واحدهای تولیدی مرتبط، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش و انجمن کشتارگاه‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار این نمایشگاه برپا شده است، افزود: هر سال در ماه مبارک رمضان نمایشگاه مواد غذایی در طرح ضیافت و تامین اقلام مصرفی مردم برپا می‌شد که برای سال جاری نیز آمادگی کامل در برپایی نمایشگاه طرح ضیافت وجود دارد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نگرانی در تامین مواد خوراکی و شوینده‌ مورد نیاز مردم وجود ندارد، اضافه کرد: نخستین سالی است که در تامین مرغ مشکلی نداریم و حتی مازاد بر نیاز هم توزیع و ذخیره شده است تا مردم نیز دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به کنترل و نظارت در بازار توزیع کالاهای اساسی گفت: برپایی نمایشگاه‌ها تاثیر بسزایی در کنترل قیمت و پایش تولید، پخش و توزیع کالا در استان دارد ضمن اینکه بازرسان این سازمان به شدت بر روند توزیع و عرضه کالا نظارت دارند و واحدهای صنفی را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام/90004/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول