اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی عنوان کرد

صادرات 988 تن کالا از بازارچه کیله سردشت

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: یک ماه نخست سال جاری 988 تن کالا به ارزش 577 هزار و 705 دلار از بازارچه کیله سردشت صادر شد.

صادرات 988 تن کالا از بازارچه کیله سردشت

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به صادرات کالا از بازارچه کیله سردشت، اظهار داشت: یک ماه نخست سال جاری 988 تن کالا به ارزش 577 هزار و 705 دلار از این بازارچه صادر شد.

وی تصریح کرد: یک ماه نخست سال گذشته صادرات کالا از بازارچه کیله سردشت 2 هزار و 378 تن و به ارزش 2 میلیون و 686 هزار و 426 دلار بود.

سیداحمدی از کاهش صادرات کالا در بازارچه کیله سردشت خبر داد و گفت: یک ماه نخست سال جاری صادرات کالا از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 58 درصد و از نظر ارزش دلاری 78 درصد کاهش یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از بازارچه کیله سردشت در یک ماه نخست سال جاری 585 دلار برآورد شده است.

وی به صادرات کالا از طریق تجارت چمدانی در مبادی ورود و خروج سرو اشاره کرد و گفت: یک ماه نخست سال جاری 969 تن کالا به ارزش 193 هزار و 700 دلار از این طریق صادر شد.

سیداحمدی ادامه داد: صادرات کالا به روش تجارت چمدانی از سرو در فروردین ماه سال گذشته بیش از یک هزار تن و به ارزش 791 هزار و 250 دلار بود.

وی با اشاره به میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از گمرک مهاباد، ابراز داشت: یک ماه نخست سال جاری این رقم 442 دلار گزارش شد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول