اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

190 برنامه در حوزه عمرانی استانداری گلستان تدوین شد

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در سال جاری بیش از 190 برنامه کاری با 61 هدف برای کارکنان حوزه عمرانی این استانداری تعریف شده است.

190 برنامه در حوزه عمرانی استانداری گلستان تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در جلسه هم اندیشی با کارکنان حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان و ارزیابی برنامه کاری سال 1391 اظهار داشت: این برنامه‌ها متعلق به هشت اداره کل و دفاتر حوزه عمرانی  است.

تاکید بر شاخص‌بندی برنامه‌های سال 92

وی خاطرنشان کرد: این برای سومین سال متوالی است که این حوزه از معاونت‌های استانداری گلستان به شکل برنامه‌محور در پی اجرای برنامه‌های کاری خود است.

دادبود با تاکید بر شاخص‌بندی برنامه‌های کاری تصریح کرد: برنامه‌های ارائه شده باید شاخص‌بندی شود تا قابل ارزیابی باشد.

به گفته وی بدون شاخص‌بندی و مشخص کردن اولویت‌ها نمی‌توان موضوعات طرح شده در حوزه کاری را به درستی ارزیابی کرد.

بانک اطلاعات پایه در حوزه معاونت عمرانی تقویت شود

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به مشخص کردن جزئیات انجام کار در روند پیگیری آن افزود: زمانی که می‌خواهیم گزارش برنامه را ارائه کنیم باید دقیقا به شکل کمی و کیفی پیشرفت برنامه را ارائه دهیم.

دادبود خاطرنشان کرد: در ارائه گزارش از موضوعات کلی همچون، پیگیری شده است، درحال پیگیری است و یا چند جلسه برگزار شده باید پرهیز شود.

وی با اشاره به ضعف حوزه معاونت عمرانی در داشتن بانک اطلاعات پایه اضافه کرد: در حالی که ‌این اطلاعات می‌تواند پایه و مبنای برنامه‌ها قرار گیرد، در بسیاری از حوزه‌ها کامل نیست و یا اصلا وجود ندارد.

دادبود یادآور شد: این بانک اطلاعاتی، به عنوان مثال می‌تواند شامل تعداد ساختمان‌های مسکونی، فضای سبز شهری و روستایی، پل‌ها و... باشد.  

وی ارتباط برنامه‌ای حوزه عمرانی را در دو بخش درون و برون‌سازمانی قلمداد کرد و اذعان داشت:‌ روند هماهنگی بین بخشی ما آنچنان که باید قوی نیست و باید این موضوع با نشست‌های بین حوزه‌ای تقویت شود.

اگر ناهماهنگی تداوم یابد ورود می‌کنم

معاون عمرانی استاندار گلستان متذکر شد: چنانچه این ناهماهنگی‌ها بین بخش‌هایی از مجموعه تداوم یابد و حوزه‌ها نتوانند آن را حل کنند ما در موضوع  ورود خواهیم کرد.

دادبود تاکید کرد: در ارتباطات برون‌سازمان نیز چنانچه ضعف‌هایی در همکاری برون‌سازمانی وجود دارد باید دستگاه‌های اجرایی را توجیه کرد و آنها را همراه ساخت.

وی به هدیه کتابی تحت عنوان «اخلاق مهندسی و مهندسی اخلاق» به کارکنان حاضر در جلسه اشاره کرد و افزود: خواندن این کتاب را به تمامی نیروهای حوزه معاونت عمرانی توصیه می‌کنم.

دادبود اضافه کرد:‌این کتاب حاصل تجربه چند ساله کسی است که از اساتید به نام کشور  است و می‌تواند علاوه بر موضوعات کاری در عرصه زندگی شخصی نیز کارآیی داشته باشد.

در پایان این جلسه از افراد برتر در برنامه سال 91 تقدیر و قدردانی شد.

صادق علی مقدم، علی اصغر میرزایی، یوسفعلی مسعودی و سید علیرضا حسینی از نیروهای اداره کل مدیریت بحران از جمله نیروهایی بودند که از آنان به دلیل اجرای موفق برنامه‌های سال 1391 تقدیر و قدردانی شد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و سالانه شاهد حوادث متعددی از جمله سیل، زلزله، آتش سوزی منابع طبیعی و خشکسالی است.

انتهای خبر/83002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول