اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بیداری اسلامی آمریکا را به سقوط کشاند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بیداری اسلامی موجب شد کشورهای منطقه قیام کنند، آمریکا سقوط کند و سران کشورهای مسلمان پیروز شوند.

بیداری اسلامی آمریکا را به سقوط کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان ‌جنوبی، سردار‌ محمدرضا نقدی در نشست بصیرتی عاشقان ولایت بسیجیان شهرستان درمیان، اظهار داشت: امروز آمریکا توان حضور و جرأت برای حاضر شدن در بین کشورهای دیگر را ندارد، زیرا در اکثر کشورها مردم بیدار شده‌اند و همواره قیام می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا در گذشته در عرصه فرهنگی حضور قوی داشته است، افزود: امروز آمریکا در عرصه جهانی این قدرت را از دست داده و این امر برگرفته از حمله‌های روزمره و کشتار جمعی در گوشه و کنار دنیا است.

این مسئول ادامه داد: آمریکا از لحاظ اقتصادی هم یک کشور ورشکسته به تمام معنا است و در حال حاضر 50 میلیون میلیارد دلار به کشورهای دیگر بدهی دارد و هر روز به این بدهی افزوده می‌شود.

نقدی عنوان کرد: با ورود انقلاب اسلامی دست آمریکا از کشورمان کوتاه شده و درآمدهای نفتی را از چنگال آنها بیرون کشیدیم که این نشانه بیداری اسلامی است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف افزود: بیداری اسلامی موجب شد کشورهای منطقه قیام کنند و آمریکا سقوط کند و سران کشورهای مسلمان پیروز شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در گذشته ایران از همه لحاظ ضعیف بود تصریح کرد: امروز آمریکا اعلام می‌کند هیچ کشوری قدرت ایران را ندارد.

این مسئول به اقدامات فرهنگی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: در گذشته ایران از لحاظ فرهنگی ضعیف بود، ولی امروز ظرف دو ماه 770 عالم برجسته پای درس ولایت می‌نشینند و این امر نشان‌دهنده فرهنگ اسلامی است.

نقدی با بیان اینکه در گذشته در عرصه علم و صنعت پیشرفت نداشتیم و بیشتر وسایل وارداتی داشتیم اضافه کرد: امروز با پرتاب ماهواره به فضا به تمام عرصه‌ها دست پیدا کرده‌ و همچنین در فناوری و تکنولوژی و سلول‌های بنیادی جزء کشورهای برتر هستیم.

ایران قوی‌ترین قدرت در منطقه و جهان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: امروز هیچ کس تردید ندارد که قدرت ایران قوی‌ترین قدرت در منطقه و جهان است که این امر زیر سایه اسلام و حکومت اسلامی، وحدت، صمیمیت، و آرامش در کشور برقرار است.

وی با اشاره به فعالیت 120 کانال ماهواره‌ای علیه ایران گفت: سال گذشته 700 تن مواد مخدر در ایران کشف شد که این راه‌ها از برنامه‌های دشمن است برای این که جوانان را به سمت نابودی بکشاند.

ایران موشک‌هایی دارد که مثل قوطی کنسرو دشمن را له می‌کند

این مسئول با بیان اینکه ایران قوی‌ترین قدرت دفاعی در سطح منطقه است، خاطر نشان کرد: ایران موشک‌هایی دارد که مثل قوطی کنسرو دشمن را له می‌کند و این تنها با ایمان به معنویت، تکیه به خدا و اراده قوی از ویژگی‌هایی است که موجب می‌شود جنگ فرهنگی علیه ایران جواب ندهد.

امروز سازش با آمریکا معنا ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور آخرین حربه دشمن علیه ایران را ترکش‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: روزی که آمریکا در اوج پیشرفت بود و ما در سیطره بودیم با آمریکا سازش نکردیم، اما امروز که این کشور منزوی شده، سازش معنا ندارد و همه باید تلاش کنیم حماسه و توان اقتصادی را شکل دهیم.

این مسئول در پایان با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اذعان داشت: مهم‌ترین رکن حماسه سیاسی حضور در انتخابات است، زیرا باعث می‌شود نقشه‌های شوم دشمن نقش بر آب شود.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول