اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

راه‌اندازی صندوق حمایت از زیرساخت‌های برنامه ششم بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهرستان‌هایی که برنامه عمرانی پنج ساله آنها تمام شده است، می‌توانند برای ادامه برنامه‌های عمرانی خود از صندوق حمایت از زیرساخت‌های عمرانی بسیج وام بدون بهره دریافت کنند.

راه‌اندازی صندوق حمایت از زیرساخت‌های برنامه ششم بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد‌رضا نقدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خراسان جنوبی اظهار کرد: با همت و عزم وافر بسیج و سازمان‌ها در بعضی از شهرستان‌ها برنامه پنج ساله آنها تمام شده است.

وی از راه‌اندازی صندوق حمایت از زیرساخت‌های برنامه ششم خبر داد و ادامه داد: این صندوق در مرکز یکسری اعتبارات عمرانی به صورت قرض به متقاضیان واگذار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعضی از شهرستان‌ها برنامه عمرانی پنج ساله خود را با همت و کمک نهادهای مردمی و بدون استفاده از بودجه دولت به اتمام رسانده‌اند، تصریح کرد: برای اینکه برنامه عمرانی آنها متوقف نشود از طریق صندوق حمایت از زیرساخت‌های عمرانی وام بدون بهره به آنها تعلق می‌گیرد.

نقدی اذعان داشت: خراسان جنوبی در مدت کمتر از یک و نیم سال، 20 هزار متر مربع زیربنا کار عمرانی انجام داده که نشان از همت بالای دست‌اندرکاران است.

وی با اشاره به سابقه فعالیت‌های عمرانی در خراسان جنوبی اضافه کرد: تاکنون 38 سالن ورزشی، 90 پایگاه، دو حوزه مقاومت، سالن3600 متری اجتماعات بیرجند به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: ساخت سالن‌های ورزشی برای سازندگی جسمی بسیجیان مهم است.

انتهای پیام/69013/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول