اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

رای هر ایرانی در معادلات جهانی تاثیرگذار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رای هر یک از مردم در انتخابات نقش آفرینی جهانی دارد و حتی رای هر روستایی ایرانی در انتخابات، یک رای بین المللی برای مقابله با آمریکاست که در جنگ همه جانبه با ایران است.

رای هر ایرانی در معادلات جهانی تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در همایش حماسه سیاسی که با حضور مسئولان و فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت استان آذربایجان‌شرقی، سرگروه‌ها و مربیان و سرمربیان حلقات تربیتی صالحین، نخبگان و مسئولان بسیج کارگری و کارمندی، طلاب و اساتید بسیجی و سایر بسیجیان در تبریز برگزار شد گفت: ایام پرفیض ماه رجب نردبان بالارفتن برای درک ضیافت‌الله است.

سردار نقدی بسیجیان آذربایجان را وارث شهدایی همچون باکری، شفیع‌زاده و تجلایی برای خلق حماسه‌ای از جنس حماسه شهدا دانست و اظهار کرد: امروز باید اهمیت و جایگاه حساس خود را شناسایی و درک کنیم و به قدر این اهمیت برای زندگی و رفتار متناسب با آن تفکر و برنامه‌ریزی کنیم.

وی به مطالبه دو حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم ولایت اشاره کرد و افزود: اگر از مردم ایران سؤال شود که بعد از شنیدن کلمه حماسه بلافاصله چه واژه‌ای در ذهنشان تداعی می‌شود، بیشتر آنها خواهند گفت واژه بسیج؛ زیرا بسیج همیشه مقارن با حماسه‌سازی بوده است؛ از این‌رو ما بسیجیان باید بیشتر از همه، خودمان را مخاطب این بیان ولایت و مطالبه ایشان بدانیم و با تمام نیرو برای تحقق این حماسه تلاش کنیم.

بسیجیان را خط‌شکنان حماسه سیاسی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیجیان را خط‌شکنان حماسه سیاسی دانست و بیان کرد: حماسه یعنی واقعه جهادگونه و پرشور که امام خامنه‌ای در هفتم اردیبهشت امسال فرمودند و این را باید ملت ایران و مسئولان کشور مد نظر قرار دهند.

وی ضمن اشاره به واژه حماسه در بیان شهید مطهری در کتاب حماسه حسینی خاطرنشان کرد: حماسه، یعنی حرکت جهاد گونه و پر شتاب، در اوجِ درگیری و مبارزه، و معنی‌اش این است که تفسیر و برآورد ولیّ امر ما از شرایط امروز، شرایط اوج درگیری و مبارزه است.

سردار نقدی تمدن غرب را در آستانه فروپاشی دانست و تاکید کرد: امروز بشریت به دنبال یک تمدن جایگزین است و جنگ امروز بر سر این مسئله است که چه تمدنی باید جایگزین تمدن غرب شود و محور تمدن بشری امروز قرار گیرد؟

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، جایگزین تمدن اسلامی به جای تمدن‌های الحادی را یک نقطه حساس و یک گلوگاه و به تعبیری، یک پیچ تاریخی سرنوشت‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: امروز هم تمدن فلج شده غرب تلاش می‌کند خودش را از این بن بست نجات دهد، هم دریچه‌هایی برای تمدن‌های دیگری که ساخت ذهن بشری هستند خودشان را نشان می‌دهند و هم اسلام به عنوان جایگزین عمده و اصلی تمدن منحط غرب، به عنوان محور تمدن بشری دارد خودش را معرفی می‌کند.

وی استفاده از این فرصت تاریخی را لازم دانست و با تاکید بر جایگزینی تمدن اسلامی به عنوان آینده بشریت، تصریح کرد: اگر در عرصه این جدال موفق نشویم، شاید سال‌ها حتی قرن‌ها حرف‌ها و ایده‌های پوچ و نابخردانه غرب بر بشریت حاکم شود و کاروان بشری به دنبال بیراهه آنان، مسیرش را ادامه دهد و مسیر اصلی خودش را پیدا نکند؛ بنابراین هم اکنون در نقطه حساس و سرنوشت‌سازی هستیم.

وی جریان جنگ آمریکا با جمهوری اسلامی را در تمام عرصه‌های غیرنظامی همچون سیاسی، فرهنگی، امنیتی، اقتصادی، علمی و فناوری یادآور شده و بیان کرد: علت مطالبه خلق حماسه از سوی ولایت، پیروزی ما در این جنگ سرنوشت ساز است تا ملت ها در دو راهی انتخاب، تمدن اسلامی را برای نجات خویش برگزینند.

سردار نقدی در ادامه با ترسیم صحنه نبرد در جبهه سیاسی، برخی اقدامات آمریکا و غرب را در این جبهه عنوان کرد و گفت: همه شاهد بودند که آمریکا نمی‌خواست اجلاس سران عدم تعهد برگزار شود از این رو به سران همه کشورها پیغام رسمی داد که در این اجلاس حاضر نشوند و همه توانش را هم به کار برد که این اتفاق نیفتد.

وی با یادآوری سناریوی غرب برای فراخوان سفر ایشان از ایران و بستن سفارتخانه‌ها، اظهار داشت: صدور قطعنامه‌های پی در پی علیه جمهوری اسلامی به بهانه های مختلف هسته‌ای، حقوق بشر و ... نشست های مکرر علیه جمهوری اسلامی و به ترویج ایران هراسی در دنیا و تشکیل کنفرانس‌های متعدد علیه نظام ما تنها بخشی از کارهایی است که آمریکا در عرصه سیاسی انجام می‌دهد.

هیچ روزی بدون معارضه سیاسی آمریکا با ایران نمی‌گذرد

وی با اشاره به اینکه هیچ روزی بدون معارضه سیاسی آمریکا با ایران نمی‌گذرد، به گوشه‌ای از پیروزی‌های ایران اسلامی در جبهه سیاسی اشاره کرد و افزود: ایجاد پایگاه‌های سیاسی قوی در منطقه، تقویت امواج بیداری اسلامی نفوذ چشمگیر در مسلمانان و آزادی خواهان دنیا حتی در آمریکای لاتین به عنوان حیاط خلوت آمریکا که همیشه تحت سلطه آمریکا بوده است، یک حضور قوی و جدی از جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تنفر ملت‌ها از نظام سلطه اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت موج بیداری و نفرت نسبت به ظلم و استکبار آمریکایی و واکنش‌های شدید مردمی علیه آمریکا در تمام عالم وجود دارد که هر جا رئیس جمهور آمریکا می‌رود، با ناخرسندی مردم و اعتصاب و تظاهرات و .. مواجه می شود و حتی جنبش 99 درصدی نیز در خاک آمریکا شکل می‌گیرد.

وی شکست سیاست‌های یک جانبه آمریکا در افغانستان، لبنان، عراق، سوریه، آفریقا، آمریکای لاتین و ... را به واسطه استحکام سیاست جمهوری اسلامی دانسته و تاکید کرد: کاهش مشارکت مردم آمریکا و اروپا در انتخابات حتی تا به زیر 40 درصد، به خاطر یاس آنها از وجود دموکراسی و آزادی حقیقی و آگاهی مردم آنها از ماهیت حکومتشان، وضعیتی است که امروز به آمریکا و اروپا تحمیل شده است.

سردار نقدی با تاکید بر توجه همه جهانیان به انتخابات ایران اظهار داشت: همه کشورهای جهان احساس می‌کنند که انتخابات ایران در سرنوشت جهان تاثیر دارد و امروز به برکت ولایت، خون شهدا و ایثار رزمندگان، جمهوری اسلامی به یک پدیده مهم در ابعاد بین‌المللی تبدیل شده است و رای هر یک از مردم در انتخابات نقش آفرینی جهانی دارد و حتی رای هر روستایی ایرانی در انتخابات، یک رای بین المللی است برای مقابله با آمریکا که در جنگ همه جانبه با ایران است.

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول