اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

احداث 4 هزار سالن ورزشی در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از احداث 4 هزار سالن ورزشی در کشور و بهره‏برداری از طرح‏ها قبل از موعد مقرر خبر داد.

احداث 4 هزار سالن ورزشی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح سالن‏های ورزشی بسیج استان سمنان که با حضور مسئولان استان افتتاح شد، گفت: مجموعه‏های ورزشی بسیج محل تقویت و تربیت بنیه جسمانی و روحانی سربازان امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به جمله امام راحل، ملت را شایسته‏ترین جامعه در تاریخ بشریت دانست و اضافه کرد: این ملت شایسته هرگونه خدمتگزاری بوده و افتخار بسیج آن است که خدمتگزار ملت باشد.

این مسئول توجه به جوانان و نسل‏های آینده را مهم برشمرد و تصریح کرد: اهمیت کار بسیج آن موقع مضاعف است که در حالی که با شدیدترین تهاجم دشمن مواجه هستیم، بسیجیان برنامه‏های تربیتی و فرهنگی در جامعه اجرا می‏کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نظام سلطه با تمام قوا سبک زندگی اسلامی، باورها، بینش‏ها و عقاید ملت را نشانه رفته و راه‏اندازی 80 شبکه رادیویی، 120 شبکه ماهواره‏ای تلویزیونی و هزاران شبکه اینترنتی و توزیع میلیون‏ها صفحه لوح فشرده مبتذل تنها گوشه‏ای از توطئه‏های فرهنگی استکبار است.

وی همچینین کشف 700 تن مواد مخدر را در سال گذشته یادآور شد و ادامه داد: به منظور مقابله با دشمن باید فرصت‏های فراغت جوانان را با جلب آنان به بسیج صرف ارتقای شخصیت و منزلت آنان کنیم.

نقدی برنامه‏های ورزشی را از جمله اصلی‌ترین فعالیت‏های این نهاد مردمی دانست و اظهار کرد: نزدیک به 4 هزار سالن ورزشی در طول پنج سال در بسیج ساخته می‏شود که برخلاف پروژه‏های اداری، بسیاری از این سالن‏های ورزشی زودتر از موعد افتتاح می‏شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علت این امر نیز آن است که وقتی کسی از بسیج می‏آید، همه مردم به صحنه آمده و تمام دستگاه‏ها نیز خود را از بسیج و بسیج را نیز از خود می‏دانند؛ از این رو همه به صحنه مشارکت می‏آیند.

انتهای پیام/2249/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول