اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی عنوان کرد

آموزش کشاورزان آذربایجان غربی برای بهبود کیفیت محصولات تولیدی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: طی امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کشاورزان در راستای تولید محصولات با کیفیت بالا آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

آموزش کشاورزان آذربایجان غربی برای بهبود کیفیت محصولات تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدعلی مختاری امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد اشتغال و آموزش روستائیان برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی بسته شد.

وی با بیان اینکه با ورود فن‌آوری به بخش کشاورزی سطح آگاهی کشاورزان و همچنین بازدهی آن‌ها افزایش یافته است، تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های نهفته در حوزه کشاورزی آذربایجان غربی توجه به مقوله آموزش بسیار مهم تلقی می‌شود.

مختاری با اشاره به لزوم معرفی خدمات نوین بخش کشاورزی به روستائیان و کشاورزان آذربایجان غربی، تصریح کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی مهندسان دارای پروانه اشتغال در عرصه تولید محصولات کشاورزی و همچنین آموزش فنی ‌و حرفه‌ای به روستائیان حضور فعال خواهند داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اهداف مشترک سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، افزود: تهیه و تدوین نیازهای آموزشی بخش کشاورزی استان، سطح بندی مهارتی افراد شاغل و کارجویان بخش کشاورزی در سطح استان، ایجاد مهارت در علاقمندان شهری و روستایی به اشتغال در حرفه کشاورزی، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای رشته کشاورزی، تربیت نیروی ماهر در این بخش و نهادینه سازی آموزش‌های فنی و حرفه ای کشاورزی در بخش‌های دولتی و غیردولتی از جمله این اهداف است.

وی اجرای دستورالعمل ارائه تسهیلات اعتباری به متقاضیان بخش کشاورزی را یکی از تعهدات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در قبال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، عنوان کرد و ابراز داشت: تهیه نیازهای آموزشی بخش کشاورزی توسط سازمان بسیار مهم ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/61010/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول