اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی:

هدف از تشکیل کارگروه‌های بسیج نقد فعالیت‌ها است

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی گفت: هدف از تشکیل کارگروه‌های مجمع عالی بسیج دادن فکر،‌ اندیشه و نقد فعالیت‌های اقشار گوناگون است.

هدف از تشکیل کارگروه‌های بسیج نقد فعالیت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا وردی امروز در مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به گزارش عملکرد این نهاد اظهار کرد: در اوایل سال گذشته اقشار بسیج پیگیری و 18 قشر تشکیل و سازماندهی شد.

وی ادامه داد: از میان این اقشار 18گانه راٌی‌گیری شد و سه نفر به عنوان شورای بسیج استان انتخاب شدند.

تشکیل 12 جلسه هیئت‌مدیره مجمع عالی بسیج

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه نخستین جلسه بسیج استان در 11 شهریورماه سال گذشته بوده است، اذعان داشت: تاکنون 12 جلسه هیئت‌مدیره برگزار شده است.

وردی همچنین از برگزاری سه مجمع در بسیج خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: این سومین مجمع بسیج استان است که در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اقدامات مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی تصریح کرد: بعد از تشکیل تشکل‌های 18گانه 10 کمیسیون یا کارگروه تشکیل و 10 رئیس برای این کارگروه‌ها انتخاب شد.

اجرای طرح سوادآموزی در کمیسیون فرهنگی

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی افزود: این کارگروه‌ها شامل فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، بانوان، توسعه بسیج،‌ مطالبات مقام عظمای ولایت و کارگروه هماهنگی و تلفیق است.

وردی با اشاره به هدف تشکیل این کارگروه‌ها اضافه کرد: هدف از این کارگروه‌ها دادن فکر،‌ اندیشه و نقد فعالیت‌های اقشار گوناگون است.

وی از اجرای طرح سوادآموزی در کمیسیون فرهنگی بسیج خبر داد و متذکر شد: در این راستا آموزش و پرورش خراسان جنوبی اقدام به شناسایی، جذب و آموزش بی‌سوادان کرده است.

رهبر انقلاب بر ما منت نهاده است

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات دیگر کمیته‌های بسیج استان گفت: کمیته بصیرت‌افزایی در زمینه تعلیم و تربیت برنامه‌هایی را انجام داده است.

وردی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر ما منت نهاده است که رهبری جهان اسلام را بر عهده گرفته است، خاطرنشان کرد: در این شرایط ما باید پشتیبان اسلام و رهبری باشیم.

انتهای پیام/69010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول