اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین سپاه حاجی‌آباد صورت گرفت

تشکیل کارگروه فرهنگی سیاسی مجمع بسیج حاجی‌آباد

کارگروه فرهنگی سیاسی مجمع بسیج حاجی آباد با هدف هم‌اندیشی، همدلی، بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات شهرستان با حضور اعضای کارگروه و جانشین سپاه این شهرستان تشکیل شد.

تشکیل کارگروه فرهنگی سیاسی مجمع بسیج حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه حاجی آباد صبح امروز در جمع اعضای کارگروه فرهنگی و سیاسی مجمع بسیج حاجی‌آباد اظهار داشت: همواره حضور پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بوده و در انتخابات خرداد ماه نیز این حضور توطئه‌های آنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

حجت امیری کیا تصریح کرد: انتخابات یکی از سرنوشت ‌سازترین و حساس‌ترین آزمون‌‌های پیش روی ملت است که برگزاری پرشور آن موجب افزایش هر چه بیشتر اقتدار نظام خواهد شد.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در انتخابات خاطرنشان ساخت: قشرهای مختلف بسیج همواره در عرصه‌های گوناگون این نظام حضوری جدی داشته و با حضور به موقع در صحنه‌ها نقش خود در دفاع از انقلاب و نظام را به خوبی ایفا کردند.

امیری کیا بیان داشت: بسیجیان همچنین نقش کلیدی در تحقق حماسه سیاسی و نیز انتخابات 24 خرداد دارند که باید بکوشند نقش خود را به درستی ایفا کنند.

وی تشکیل شورای عالی بسیج را گامی در راستای هم اندیشی، همدلی و خلق تصمیمات پر منفعت در مسیر حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عقیدتی و... در جامعه عنوان کرد.

مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه حاجی آباد در ادامه اضافه کرد: هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد نیاز به انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و کارشناسانه‌تر بیشتر احساس می‌شود، چراکه دشمنان هر روز برای وارد ساختن ضربه یا ایجاد توقف در روند انقلاب اسلامی توطئه‌ جدیدی ترتیب می‌‌دهند.

وی با اشاره به تشکیل مجمع بسیجیان اضافه کرد: مجمع بسیجیان با برخورداری از هشت کارگروه‌ تربیتی و اخلاقی، فرهنگی و سیاسی، دفاعی، اجتماعی، بانوان، سلامت، اقتصادی، آموزشی و پژوهشی فعالیت خود را در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و روشنگری در این زمینه کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/88002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول