اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت انتخابات قزوین:

مردم نامزد اصلح را انتخاب کنند

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان قزوین گفت: مردم از بین نامزدهای ریاست جمهوری فرد اصلح را انتخاب کنند.

مردم نامزد اصلح را انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌های مجازی استان قزوین اظهار داشت: شورای نگهبان با بررسی‌هایی که به عمل آورده، افراد صالح را تأیید و معرفی کرده است و مردم باید از میان این کاندیداها فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات متعلق به عموم مردم است، تصریح کرد: هر کس باید در حد توان خود زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم کند تا بار دیگر شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان قزوین با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال سنگ‌اندازی در انتخابات ایران اسلامی هستند، افزود: در حال حاضر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال این هستند تا به هر طریقی به انتخابات آسیب بزنند.

قابل با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام است، بیان داشت: برخی گروه‌های معاند با اتهام‌زنی و طرح مباحث دروغین می‌خواهند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی بازدارند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در این زمینه با آگاهی‌بخشی به جامعه می‌توانند مردم را در انتخاب فردی که فکر، برنامه و منطق او مطابق با معیارها است را کمک کنند زیرا انتخاب فرد اصلح حق ملت است.

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان قزوین اذعان داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات سبب می‌شود که دشمنان عقب‌نشینی کنند و اینکه آ‌ن‌ها بدانند مردم ایران اسلامی پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند.

قابل اضافه کرد: باید به کسی رأی دهیم که علاوه بر درک موقعیت ویژه کشور، مسلط به وضعیت جغرافیایی، سیاسی و اقتصادی کشور باشد.

وی با اشاره به قوانین انتخابات در ایران اسلامی تصریح کرد: قوانین در جمهوری اسلامی به شکلی است که خود مردم ناظر و مجری انتخابات هستند و کاندیداها نیز نمایندگانی را در پای صندوق‌های رأی دارند که اعمال این قوانین سخت، تقلب در انتخابات را غیرممکن ساخته است.

قابل با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتخابات آتی افزود: رسانه‌ها با تفسیر مسائل و آگاهی‌بخشی به مردم نقش اساسی را در انتخابات دارند و می‌توانند مردم را نسبت به قوانین برگزاری انتخابات آگاه کنند.

گفتنی است نخستین نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌های مجازی استان قزوین با حضور حجت‌الاسلام علی قابل رئیس هیئت نظارت انتخابات استان قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و جمعی از اصحاب رسانه‌های دیجیتال در سالن کاسپین قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/77003/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول