اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

کاندیدای اصلح باید تابع رهنمودهای رهبری باشد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری باید تابع رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد.

کاندیدای اصلح باید تابع رهنمودهای رهبری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی که با حضور خانواده پاسداران سپاه استان سمنان در حسینیه حجته خیبر برگزار شد، اظهار داشت: حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق خواهد شد.

وی افزود: هر فرد انقلابی و متدین، ولایت‌مدار و بسیجی باید در شرایط کنونی نقش مبلغ را داشته باشد و در راستای آگاهی‌بخشی و بصیرت‌دهی گام بردارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، دشمنان به دنبال کم‏رنگ‌ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، افزود: حرکت عظیم و گسترده مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب خواهد کرد و آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت.

استادحسینی تصریح کرد:‌ کاندیدای اصلح باید فردی انقلابی، ولایت‌مدار، تابع رهنمودهای رهبری، ظلم‌ستیز، دشمن‌ستیز، شجاع، مدافع ارزش‌ها و پیرو راه شهدا باشد.

 

دشمن‌شناسی مهم‏ترین عامل در زمان ایجاد فتنه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان نیز گفت: باید مراقب فتنه دشمنان بود و دانست که دشمن‌شناسی مهم‏ترین عامل در زمان ایجاد فتنه است.

حجت‏الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی اظهار داشت: غوطه‌ور شدن در امیال و هواهای نفسانی جهت دستیابی به قدرت و مقام، مانع گام برداشتن انسان در مسیر ولایت و رهبری می‌شود.

وی افزود: مردم باید کسی را انتخاب کنند که معیارها و شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری در سخنانشان اشاره کرده‌اند، را دارا باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان خاطرنشان کرد: از جمله شاخصه‌های فرد اصلح، پایبندی به قانون، داشتن روحیه انقلابی و مدیر، مدبر و عزت‏مندی است و همچنین حکمت و مصلحت را مد‌نظر داشته باشد.

خیری‏گنجی با اشاره به خطبه‌های اول و دوم نهج‌البلاغه، به بیان شناخت فتنه از زبان گویای امیر بیان، حضرت علی(ع) پرداخت و ادامه داد: مهم‏ترین وظیفه و رسالت اصلی آحاد مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول