اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ستاد کل سپاه تهران:

مردم از کاندیداها بخواهند برنامه‏های راهبردی ارائه دهند

معاون سیاسی ستاد کل سپاه تهران گفت: مردم ایران اسلامی این روزها باید از کاندیداها بخواهند تا بیشتر برنامه‏های راهبردی خود را ارائه دهند.

مردم از کاندیداها بخواهند برنامه‏های راهبردی ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی قاسمی ظهر امروز در همایش سیاسی که با حضور مسئولان شهرداری سمنان، منابع طبیعی استان سمنان و بسیجیان حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تابعه در سالن اجتماعات شهرداری سمنان برگزار شد، بیان کرد: اگر کاندیداها به برنامه‌ها نگاه راهبردی و کاربردی داشته باشند، می‏توانند این نظام را در مسیر درست حرکت دهند و این را باید از آنها خواست.

وی اظهار داشت: حماسه و شعار امسال را که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نام گرفته است، را از دو جهت سیاسی و اقتصادی می‌توان تبیین کرد.

معاون سیاسی ستاد کل سپاه تهران افزود: در تبیین حماسه و شعار امسال از بُعد سیاسی که نمود آن را امسال می‏توان در انتخابات، راهپیمایی روز قدس و راهپیمایی 22 بهمن که در پیش رو داریم مشاهده کرد و مطمئناً ملت ایران نیز امسال با خلق این حماسه‏ها دشمنان و استکبار را مأیوس خواهند کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: غربی‌ها می‌گویند که ایران در بحث انتخابات هفت مرحله داغ از زمان ثبت‌نام تا تنفیذ را پیش رو دارد که بحمدالله دو مرحله حساس ثبت‌نام و احراز صلاحیت‌ها از جانب شورای نگهبان را به کوری چشم آنان به آرامی پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: مراحل بعد نیز با مدیریت سپری خواهد شد و توطئه آنها در زمینه ایجاد اختلاف در این برهه نیز بی‌نتیجه خواهد ماند.

قاسمی به بُعد اقتصادی اشاره کرد و اذعان داشت: رویکرد نظام به سمت اقتصاد است و دلایل آن چالش‌های موجود و ظرفیت اقتصادی کشور است.

وی تصریح کرد: ایران از نظر منابع، نیروی انسانی و بحث کشاورزی دارای ظرفیت بسیار خوبی است و باید با دید راهبردی و کاربردی در این زمینه‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

معاون سیاسی ستاد کل سپاه تهران در خصوص انتخاب فرد اصلح گفت: از خصوصیات فرد اصلح ولایتمداری، کارآمدی و ارزشمندی است و همچنین عملکرد، سوابق و رویکرد کلان آنها را باید مدنظر داشت.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول