اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان:

قیمت راکت تنیس یک میلیون تومان / رشته تنیس در حال نابودی است

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: قیمت یک راکت تنیس از 250 به یک میلیون تومان رسیده و با ادامه روند فعلی رشته تنیس به سمت نابودی می‌رود.

قیمت راکت تنیس یک میلیون تومان / رشته تنیس در حال نابودی است

فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در کمال تاسف هر کاری انجام دادیم تا یک حامی مالی برای حضور تنیس اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر پیدا کنیم، نشد و به دلیل پیدا نشدن اسپانسر نماینده‌ای از استان اصفهان در این رقابت‌ها حضور ندارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای رده‌های سنی پایه و اینکه از ابتدای سال جاری رقابت‌هایی را برای رده‌های سنی 12 تا  18 سال برگزار کردیم افزود: علاوه بر این مسابقاتی را برای این رده‌های سنی تحت عنوان رقابت‌های آدینه که جمعه‌ها می‌باشد برگزار می‌کنیم و از بین آنان افرادی که مستعد هستند را انتخاب می‌کنیم تا پس از امتحانات مدارس در کمپ‌های تمرینی زیر نظر مربیان مجرب آموزش‌های لازم را فراگیرند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به ملی‌پوشان اصفهانی تنیس تاکید کرد: شاهین خالدان در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارد و خود را برای رقابت‌های دیویس کاپ آماده می‌کند.

وی گفت: علاوه بر خالدان، روزبه‌ کامران نیز در اردوی تیم ملی حضور داشت که با ترک اردو از جمع ملی‌پوشان خارج شد.

زیدی با اشاره به زمین‌های تنیس اصفهان گفت: در حدود 50 تا 60 زمین در اصفهان وجود دارد که بسیاری از ساعات آن از مراجعه کننده خالی شده و دلیل آن هم بالا رفتن لوازم تنیس است.

وی ادامه داد: قیمت یک راکت تنیس که 250 هزار تومان بود در حال حاضر به یک میلیون تومان رسیده، قیمت توپ تنیس از 5هزار تومان به 20 هزارتومان، قیمت یک سانس استفاده از زمین تنیس که یک ساعت است، 12 هزار تومان بوده و قیمت یک کفش تخصصی تنیس از 300 هزار تومان تا 800 هزار تومان نیز می‌رسد و زمانی هم که قیمت‌ها به این صورت بالا رفته است مراجعه کننده برای بازی تنیس نیز کم می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان تأکید کرد: با ادامه این روند به هیچ عنوان آینده خوبی را برای این رشته مشاهده نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم فکری به حال این رشته در کشور کنند چراکه با ادامه روند فعلی این رشته در کشور رو به نابودی می‌رود.

انتهای پیام/63020/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول