اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان کشورمان:

اردوی تیم ملی تنیس بانوان خرداد ماه برگزار می‌شود/ مازندران میزبان احتمالی اردو

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان کشورمان گفت: نخستین دوره اردوی تیم ملی تنیس بانوان را برای خرداد ماه امسال در برنامه داریم که به احتمال زیاد میزبانی آن به مازندران سپرده می‌شود.

اردوی تیم ملی تنیس بانوان خرداد ماه برگزار می‌شود/ مازندران میزبان احتمالی اردو

پروانه خیل‌تاش امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس بزرگسالان بانوان کشورمان بیان داشت: نخستین دوره اردوی تیم ملی تنیس بانوان خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احتمالا میزبانی این اردو به مازندران و شهرستان آمل سپرده می‌شود، تصریح کرد: به همین منظور در هفته جاری با گنجویی نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس جلسه‌ای خواهیم داشت تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

خیل‌تاش با اعلام کیفیت و کمیت بالای نخستین دوره رقابت‌های تنیس آزاد و جایزه بزرگ بانوان کشور در سال جدید که به میزبانی مازندران در مجموعه ورزشی امیر آمل برگزار شد، گفت: در این رقابت‌ها که به مدت یک هفته ادامه داشت بیش از 50 تنیسور شرکت داشتند که توانستیم در آن استعدادهای خوبی را برای تیم ملی در رده بزرگسالان شناسایی کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: این مسابقات تاثیر زیادی در نظرات ما برای اعلام اسامی شرکت‌کننده در اردوی تیم ملی دارد و تنیسورها را با انگیزه بیشتری برای رویارویی با حریفان آماده می‌کند.

خیل‌تاش با اشاره به برنامه‌های فدراسیون تنیس در سال جدید یادآور شد: از سوی این فدراسیون مسابقات متعددی در بخش بانوان برای شناسایی نفرات برتر در تیم ملی به میزبانی شهرهای مختلف در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول