اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان ایران اسلامی خبر داد

اعزام تنیسورهای زن ایران به رقابت‌های بین‌المللی فدکاپ

سرمربی تیم ملی تنیس زنان بزرگسالان کشورمان از اعزام تنیسورهای زن ایران اسلامی به رقابت‌های بین‌المللی فدکاپ خبر داد.

اعزام تنیسورهای زن ایران به رقابت‌های بین‌المللی فدکاپ

پروانه خیل‌تاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به مهم‌ترین رویدادهای ورزش تنیس بانوان در سال جدید بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مسابقاتی که بانوان ملی‌پوش امسال در آن شرکت می‌کنند رقابت‌های بین‌المللی تنیس فدکاپ رده سنی بزرگسالان است که هنوز کشور میزبان و زمان برگزاری آن مشخص نشده است.

وی افزود: سال گذشته این دوره از مسابقات در کشور قزاقستان برگزار شده بود که تنیسورهای ما حضور داشتند اما نتوانستیم در آن مسابقات کسب مدال کنیم.

خیل‌تاش ادامه داد: حضورمان در گروه دوم تنیسورهای آسیا در مسابقات فدکاپ ازبکستان ارزشمند و مهم بود زیرا عاملی برای ایجاد انگیزه ورزشکاران رده پایه محسوب شده و علاوه بر آن عدم حضور در این رقابت‌ها می‌تواند با کنار گذاشتن ایران از مسابقات مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی همراه باشد.

سرمربی تیم ملی تنیس زنان بزرگسالان کشورمان با تاکید اینکه با نفرات فعلی تیم ملی قصد داریم در رده بزرگسالان در این مسابقات شرکت داشته باشیم، اذعان داشت: در سال‌های بعد نفرات جدیدتری به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد و با تعدادی از نفراتی که در تیم ملی امید و حتی رده‌های پائین‌تر حضور دارند به دیدار حریفان می‌رویم.

خیل‌تاش در مورد زمان معرفی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس بانوان رده بزرگسالان یادآور شد: هنوز تا نیمه سال جاری وقت داریم؛ با برگزاری تورنمنت و مسابقات مختلف بر روی امتیازات کسب شده تنیسورها و عملکرد آنها تمرکز کرده تا نفرات خود را به اردوهای مختلف دعوت کنیم.

به گفته این مربی بانوی تیم ملی تنیس بزرگسالان، در مجموع حدود هشت تا 10 تنیسور زن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند که در نهایت چهار نفر از آنها با به تن کردن پیراهن تیم ملی به عنوان نماینده ایران اسلامی در رقابت‌های مختلف به میدان می‌روند.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول