اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش تنیسور قزوینی در رقابت‌های قهرمانی جهان

نخستین روز از رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان با درخشش حمیدرضا طاهرخانی تنیسور شایسته قزوینی و راهیابی وی به مرحله دوم پایان یافت.

درخشش تنیسور قزوینی در رقابت‌های قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا طاهرخانی، تنیسور ارزنده استان که روز گذشته در مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره پیکارهای قهرمانی جهان به مصاف رقیبان رفته بود، با دو پیروزی متوالی موفق شد به عنوان صدرنشین گروه خود، به مرحله دوم رقابت‌های تنیس روی میز جهان راه پیدا کند.

طاهرخانی که نخستین حضور خود را در رقابت‌های جهانی تجربه می‌کند، در نخستین دیدار خود به مصاف ولید عطا، از کشور یمن رفت.

این تنیسور شایسته قزوینی در یک دیدار یک‌طرفه موفق شد این تنیسور را با نتیجه چهار بر یک از پیش رو بردارد تا نخستین پیروزی خود و تیم ملی تنیس روی میز کشورمان را در این رقابت‌ها رقم بزند.

طاهرخانی در مصاف با حریف یمنی اگرچه گیم نخست را با نتیجه 11 بر هشت واگذار کرد؛ اما در گیم‌های دوم تا پنجم به ترتیب با نتایج 11-5، 11-1، 11-6 و 11- 4 موفق شد حریف خود را با شکست بدرقه کند.

وی در دومین دیدار خود به مصاف ژاویردرین کانادایی رفت، که مقابل این حریف قدرتمند هم توانست با نتیجه چهار بر یک به برتری برسد تا اثبات کند به خوبی توانسته است جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان را بدهد.

حمیدرضا مقابل این حریف کانادایی که رنکینگ 517 جهان را در اختیار داشت نیز بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و موفق شد در گیم‌های اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 10-12، 9-11، 10-12 و 3-11 رقیب خود را مغلوب کند.

طاهرخانی بدون شک با ارائه بازی‌های جذابی که در دو دیدار خود در مرحله مقدماتی به نمایش گذاشت، نشان داد که اعتماد به نفس بالای خود را حفظ کرده است و به طور حتم در صورت حفظ آرامش خود می‌تواند در مرحله دوم هم درخشش خود را حفظ کند و به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

اگرچه این تنیسور شایسته قزوینی نخستین حضور خود را در رقابت‌های معتبر جهانی سپری می‌کند و انتظارات از او بالا نیست؛ اما نشان داده که سرشار از انگیزه و نیروی جوانی فوق‌العاده است و می‌خواهد روند صعودی بی‌نظیری را در رقابت‌های قهرمانی جهان به اجرا بگذارد.

حمیدرضا طاهرخانی در بخش دو نفره این رقابت‌ها هم به همراه مهران احدی پا به میدان رقابت می‌گذارد و به طور حتم وی می‌تواند با استفاده از انگیزه و نیروی جوانی خود و تجربه بالای احدی عملکردی مطلوبی از خود بر جای بگذارد.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول