اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان/

تنیسور قزوینی از صعود به مرحله سوم بازماند

حمیدرضا طاهرخانی تنیسور شایسته قزوینی در جریان دومین روز رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان با شکست مقابل رقیبان از صعود به مرحله سوم بازماند.

تنیسور قزوینی از صعود به مرحله سوم بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طاهرخانی که در رقابت‌های انفرادی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود، در مرحله سوم این رقابت‌ها مقابل ویاچسلاو نماینده کشور روسیه با نتیجه چهار بر یک تن به شکست داد‌.

این تنیسور شایسته قزوینی که روز گذشته در مرحله مقدماتی موفق شده بود مقابل نمایندگان کشورهای یمن و کانادا به برتری برسد، در بخش انفرادی با دو پیروزی مقتدرانه به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شده بود‌.

به هر حال انتظارها از حمید‌رضا طاهرخانی با توجه به اینکه نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور پیدا می‌کرد، زیاد بالا نبود و به طور حتمی کادر فنی و ورزش‌دوستان رشته تنیس روی میز از عملکرد وی راضی هستند.

طاهرخانی البته در جریان بخش دو‌نفره رقابت‌های قهرمانی جهان‌ هم خوش درخشید و به همراه مهران احدی دیگر تنیسور شایسته و کهنه‌کار کشورمان توانست عملکرد موفقی را از خود بر جای بگذارد‌.

طاهرخانی به همراه احدی در دیدار نخست خود موفق شد مقابل تنیسورهایی از کشور کاستاریکا به برتری دست پیدا کرد و در دیدار دوم خود نیز به علت حاضر نشدن نمایندگان تیم کلمبیا بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود نمایندگان کشورمان به پایان رسید‌.

با این نتیجه طاهرخانی و احدی به مرحله سوم رقابت‌های تنیس روی میز دونفره جهان راه پیدا کردند که در این مرحله در دیدار سخت ‌با نتیجه چهار بر یک مقابل تنیسورهای قدرتمند تیم بلژیک بازی خود را واگذار کردند و از صعود به مرحله بالاتر باز‌ماندند‌.

به هر حال حضور در میدان بزرگی همچون رقابت‌های قهرمانی جهان برای حمیدرضا طاهرخانی و ورزش استان قزوین افتخاری بزرگ بود‌ و از حق نباید گذشت که حمیدرضا طاهرخانی در این رقابت‌ها فراتر از انتظار ظاهر شد و در مجموع شش دیداری که در بخش های انفرادی و دونفره برای تیم ملی تنیس روی میز کشورمان مقابل رقیبان به میدان رفت در مجموع چهار پیروزی ارزشمند را برای خود و جامعه ورزشی تنیس روی میز کشورمان به ارمغان آورد.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان با حضور بیش از 700 تنیسور از 147 کشور دنیا در فرانسه در حال برگزاری است‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول