اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار شد

لزوم ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان داده شده و به دنبال آن هستیم که این دانشکده هر چه زودتر به دانشگاه تبدیل شود.

لزوم ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدحسین دهدشتی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید و قدیم دانشکده علوم پزشکی این شهر اظهار کرد: عدم حضور وزیر بهداشت و یا معاون وی در این جلسه مورد انتقاد من و سایر مسئولان  مرتبط قرار گرفته و باید این عدم حضور به گونه‌ای جبران شود.

وی ادامه داد: از زحمات سرپرست سابق دانشکده تشکر می‌کنم، وی فردی توانمند و مسئولیت پذیر بود که اقدامات زیادی در زمینه ارتقای بهداشت شهرستان آبادان انجام داد.

نماینده مردم آبادان در خانه ملت تصریح کرد: سید مختار حسینی پیش از این دو مرتبه استعفا دادند که با ممانعت ما روبرو شد و وی با وجود مشکلات موجود اقدامات بسیار خوب و پسندیده‌ای بر جای گذاشت.

دهدشتی افزود: رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی آبادان در زمانی مسئولیت را پذیرفت که کشور در سال 91 دچار مشکلات و معضلات مالی بود و با تمام این کمبودها قبول مسئولیت کردند و فکر می‌کنم علاوه بر مسئولان، پرسنل نیز از عملکرد وی راضی باشند.

وی تاکید کرد: برای محمد اسماعیل مطلق نیز در سمت سرپرستی دانشکده علوم پزشکی آبادان آرزوی توفیق داریم و از وی تشکر می‌کنم که قبول مسئولیت کرد و در آبادان حضور پیدا کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث دانشگاه شدن این دانشکده را با جدیت دنبال خواهیم کرد و امیدواریم که این امر هر چه زودتر محقق شود.

انتهای پیام/72013/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول