اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل سرعت در تولیدات علمی و پژوهشی

علوم پزشکی قم در کنار 8 دانشگاه برتر کشور قرار گرفت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای لوح از دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه تحقیقات و فناوری پزشکی تقدیر کرد.

علوم پزشکی قم در کنار 8 دانشگاه برتر کشور قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در همایش معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، از 9 دانشگاه، دانشکده و موسسه تحقیقاتی و فناوری در زمینه علوم پزشکی که در سال گذشته فعالیت‌های قابل توجهی داشتند با اهدای لوح تقدیر کردند.

دانشگاه علوم پزشکی قم در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، اصفهان، بقیةالله، همدان، رفسنجان، ارومیه و همچنین انستیتو پاستور در زمینه‌های مختلف اعم از مشارکت در طرح‌های ملی و فناوری، ایجاد زیرساخت‌های تولید علم، کسب بالاترین رتبه‌های علمی، انجام تعهدات موافقت‌نامه‌ها در زمانی کمتر از توافق، حائز رتبه‌های برتر شدند.

در متن تقدیرنامه وزیر بهداشت سید شمس‌الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است: از تلاش و مساعی قابل تقدیر جنابعالی و تمام محققین و اعضای هیات علمی دانشگاه که در اجرای تفاهمنامه منعقده موفقیت کسب کرده و با عملکرد موفق در توسعه زیرساخت‌ها (شاخص پژوهشگر تطبیق یافته) و تولید علم از حدود تعهدات پیش‌بینی شده عبور کرده و پیشی گرفته‌اید تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول