اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت خواستار شد

توجه به زیرساخت‌های گردشگری سردشت

فرماندار سردشت گفت: توجه به زیرساخت‌های گردشگری سردشت بیش‌تر مدنظر قرار دارد.

توجه به زیرساخت‌های گردشگری سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت  محمدعلی حسین‌زاده صبح امروز در بازدید از بازارچه مرزی کیله سردشت، اظهار داشت: بازارچه‌های مرزی به عنوان ظرفیت قابل توجهی در امر مبادلات تجاری هستند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی به واسطه دارا بودن مرز مشترک با سه کشور می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های صادرات و واردات کشور مطرح شود، تصریح کرد: این استان یکی از استان‌های مرزی است که در سال‌های گذشته در امر صادرات و واردات به نحو شایسته‌ای وارد کار شده است.

حسین‌زاده وجود بازارچه مرزی سردشت را یکی از این ظرفیت‌ها در این زمینه عنوان کرد و گفت: بازارچه مرزی کیله سردشت در زمینه صادرات کالا نقش حائز اهمیتی را ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به مبلمان شهری این شهرستان، اعلام کرد: شهرداری سردشت باید با جدیت وارد کار شده و نسبت به ساماندهی شهر و مبلمان شهری توجه بیشتری داشته باشد.

فرماندار سردشت با بیان اینکه این شهرستان به لحاظ مرزی بودن می‌تواند به عنوان شهر گردشگرپذیر استان مطرح شود، گفت: این امر نیازمند توجه بیشتر به صنعت گردشگری این شهر است.

حسین‌زاده بر ساماندهی بازارچه کیله سردشت اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه محوطه بازارچه، احداث پارکینگ و امکانات رفاهی با سرمایه‌گذاری شهرداری این شهرستان به تصویب رسیده که باید نسبت به این موضوع در آینده نزدیک اقدام شود.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول