اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

آغاز عملیات اجرایی 101 سوئیت گردشگری در شهرستان نیر

استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی احداث 101 سوئیت گردشگری در منطقه آب‌ درمانی برجلو شهرستان نیر خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 101 سوئیت گردشگری در شهرستان نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان نیر اظهار کرد: با ساماندهی مجتمع آب ‌درمانی برجلو دریچه جدیدی از گردشگری در شهرستان نیر گشوده می‌شود که اجرای 101 سوئیت گردشگری از جمله آنهاست.

وی با یادآوری اینکه اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام دولت دهم جزو اولویت‌های اساسی ماست، خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی ویژه‌ای را با عنوان مهر ماندگار اولویت‌بندی کردیم و در همین راستا تمرکز خود را بر اجرایی شدن تمام این پروژه‌ها قرار داده‌ایم.

استاندار اردبیل یادآور شد: دولت دهم مصمم است تا پایان ماموریت کاری خود تمام پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کند و هیچ پروژه‌ای را به دولت آتی محول نکند.

نیکزاد شهادت حضرت زینب (س) را تسلیت گفت و افزود: حضرت زینب (س) نمونه و اسوه بارز ایثار، مقاومت و دلسوزی بودند و ما نیز با تأسی از این بزرگوار باید جامعه خود را علوی و زینبی کنیم.

به گزارش فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید استاندار اردبیل همچنین یک واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 15 هزار قطعه مرغ را در شهرستان نیر به بهره‌برداری رساند.

نیکزاد در این سفر از کارخانه در دست احداث تولید فوم در شهرک صنعتی و مراحل اجرایی کمربندی شهر نیر نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین روند اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/62003/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول