اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن‎مهر گرگان مطرح کرد

بهره‎برداری از مسکن‎مهر گرگان در انتظار اجرای تاسیسات زیربنایی

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن‎مهر شهرستان گرگان گفت: با اجرا و عملیاتی شدن تاسیسات زیربنایی «آب، برق، گاز» فاز نخست پروژه 312 واحدی مسکن‎مهر گرگان افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

بهره‎برداری از مسکن‎مهر گرگان در انتظار اجرای تاسیسات زیربنایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس زائرنوملی امروز در جلسه هم‎اندیشی مدیران تعاونی مسکن‎مهر گرگان و جمعی از متقاضیان این واحدها در گرگان اظهار داشت: تاکنون برای اجرای شبکه و برق‎رسانی پروژه مسکن‎مهر اقدامی صورت نگرفته است و برابر جلسات مکرری که با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان انجام شد قول مساعد گرفته شد تا زمینه برق‎رسانی سایت مسکن‎مهر تا قبل از 24 خرداد عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه استارت پروژه مسکن‎مهر گرگان از سال 1389 زده شد، تصریح کرد: این پروژه 312 واحد است که از این تعداد 144 واحد به متقاضیان تخصیص واحد شده، 96 واحد طی یک ماه آینده تخصیص می‎شود و مابقی آن که شامل 72 واحد دیگر است تا شهریورماه سال‌جاری تخصیص واحد خواهد شد.

قیمت تمام شده پروژه مسکن‎مهر گرگان 40 میلیون تومان است

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن‎مهر شهرستان گرگان در خصوص مشخصات پروژه مذکور اذعان داشت: پروژه مسکن‎مهر گرگان دارای 13 بلوک 24 واحدی است و هر واحد بیش از 100 مترمربع فضای مفید دارد.

زائرنوملی با بیان اینکه این پروژه در سه فاز به بهره‎برداری می‎رسد، افزود: قیمت تمام شده پروژه به صورت علی‎الحساب 40 میلیون تومان است که از این مقدار 15 میلیون تومان سهم آورده و 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی 7 درصد است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در اجرای پروژه مسکن‎مهر گرگان وجود داشت، خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود زمین در سال 1389، ستاد مسکن تصمیم گرفت طراحی پروژه را به صورت 10 طبقه به شرکت تعاونی واگذار کند و تعاونی نیز فونداسیون پروژه را بر مبنای 10 طبقه اجرا کرد که این امر با معضلاتی همراه بود لذا در دور سوم سفر ریاست جمهوری به گلستان، این مشکلات مطرح شد و با ابلاغ رئیس‎جمهور، کاهش طبقات از 10 واحد به پنج واحد در دستور کار قرار گرفت.

غفلت شهرداری در ارائه خدمات شهروندی به متقاضیان مسکن‎مهر

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن‎مهر شهرستان گرگان؛ تحمیل هزینه مضاعف به متقاضیان مسکن‎مهر در راستای آماده‎سازی پروژه را از دیگر مشکلات برشمرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه مبالغی از سوی تعاونی به منظور عوارض به شهرداری پرداخت شده است اما متاسفانه هیچ اقدامی از سوی شهرداری برای ایجاد فضای سبز و آسفالت خیابان‎ها انجام نگرفته است.

زائرنوملی خواستار توجه بیشتر شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان شد و گفت: رسالت شهرداری در قبال دریافت عوارض، ارائه خدمات شهروندی است که این مهم تاکنون مورد غفلت واقع شده است.

وی ادامه داد: از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری کردیم که مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر واحد به عنوان کمک بلاعوض در اختیار تعاونی قرار گرفت البته این مبلغ، جوابگوی هزینه‎های آماده‎سازی و محوطه‎سازی پروژه نیست.

متقاضیان مسکن‎مهر نگران نباشند، واحدها با قیمت ناچیزی به بهره‎برداری می‎رسد

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن‎مهر شهرستان گرگان در خصوص تحویل واحدها بیان داشت: خلع ید پیمانکار اول پروژه، انتخاب پیمانکار جدید و تورم از جمله مسائل و مشکلاتی بود که سبب شد تحویل واحدها با تاخیر مواجه شود.

زائرنوملی ابراز امیدواری کرد برای متقاضیان مسکن‎مهر جای هیچ‎گونه نگرانی وجود ندارد چراکه واحدها با قیمت ناچیزی به بهره‎برداری می‎رسد.

انتهای پیام/83001/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول