اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه ‌و شهرسازی صورت می‌گیرد

افتتاح بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در سیستان و بلوچستان

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از افتتاح 10 هزار و 123 واحد مسکن مهر با حضور وزیر راه و شهرسازی طی چند روز آینده در سیستان و بلوچستان خبر داد.

افتتاح بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در سیستان و بلوچستان

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طی چند روز آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مقامات 10 هزار و 123 مسکن در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: 63 کیلومتر بزرگراه، دو باب بیمارستان در سرباز، کنارک و ساختمان فرمانداری شهرستان‌های هیرمند، سوران، مهرستان و دلگان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح است.

مدیرکل راه‌شهرسازی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از مجموع 10 هزار و 123 واحد مسکن مهر در سطح شهرستان‌های استان، 6 هزار و 71 واحد در شهرستان زاهدان، هزار و 379 واحد در شهرستان‌های زیر 25 هزار نفر جمعیت و مابقی در چابهار، ایرانشهر، خاش، کنارک، زابل و سراوان افتتاح می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از مجموع 63 کیلومتر بزرگراه 43 کیلومتر بزرگراه زابل – زاهدان، 20 کیلومتر از بزرگراه زاهدان - بم آماده استفاده هموطنان است.

باقرنیا یادآور شد: پروژه اصلاح و بهسازی پاسگاه کوله سنگی و احداث پل کهک نیز از دیگر پروژه‌های راهسازی است که با حضور وزیر راه ‌و شهرسازی افتتاح می‌شود.

وی اذعان داشت: بیمارستان 24 تختخوابی سرباز با 3 هزار و 300 متر مربع زیربنا، بیمارستان 10 تختخوابی کنارک با هزار و 440 متر مربع زیربنا با بخش‌های رادیولوژی، دندانپزشکی، بخش جراحی، بستری، زنان، کلینیک و آزمایشگاه آماده خدمات رسانی به عموم مردم است.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول