اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مازندران در نمایشگاه ملی راه و شهرسازی برتر شد

سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: در نمایشگاه ملی راه و شهرسازی، غرفه اداره کل راه و شهرسازی مازندران غرفه برتر کشور شد.

مازندران در نمایشگاه ملی راه و شهرسازی برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی مازندران، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی با صدور لوح تقدیری از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران به دلیل کسب برتر غرفه برتر در سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته تقدیر کرد.

سیدحمید حسینی سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران در این باره با مهم برشمردن نقش روابط عمومی در اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های سازمانی گفت: رسالت خطیر اطلاع‌رسانی باید با دقت و رعایت اصل امانت‌داری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی بازگو کردن عملکرد سازمان‌ها، بهره‌گیری از دانش روز و اطلاعات جدید علمی، استفاده از توان نیروهای متخصص و تحصیلکرده و دارای توانایی ویژه در برقراری ارتباط خوب و مؤثر، هدفدار و با برنامه بودن، ارزشیابی و داشتن تفکر در کار را از شاخصه‌های یک روابط عمومی فعال و پویا برشمرد.

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران در ادامه به حضور این اداره کل در سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: این اداره کل به واسطه گستردگی فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی خود در زمینه‌های مختلف از جمله راهسازی، راهداری و پروژه‌های مسکن مهر و ساخت و سازهای دولتی در استان به عنوان یکی از ادارات پرکار در مجموعه وزارت راه و شهرسازی حضوری فعال در نمایشگاه داشت.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام یافته این اداره کل در این نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه عملکرد اداره کل در قالب چاپ کتابچه، بروشور، پوستر، استند، ساخت ماکت و همچنین تهیه و ساخت فیلم‌های مستند و گزارشی در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول