اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از چهار سال و با حضور معاون اول رئیس جمهور

تقاطع غیر‌همسطح نمین افتتاح شد

بعد از گذشت چهار سال و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تقاطع غیر‌همسطح اردبیل ـ نمین ـ آستارا به بهره‌برداری رسید.

تقاطع غیر‌همسطح نمین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز و در محل پروژه در سه راهی نمین برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: احداث این تقاطع در یکی از محورهای حادثه‌خیز استان اردبیل به کاهش تلفات و تصادفات کمک خواهد کرد.

علی حیدری با یادآوری اینکه با احداث این تقاطع غیر‌همسطح مسیر دستیابی مردم به آبی‌بیگلو و منطقه جنگلی فندقلو تسهیل می‌شود، عنوان کرد: این تقاطع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 800 میلیون تومان و به عرض 10.6 متر به دست پیمانکاران و مشاوران مجرب اجرایی و عملیاتی شده است.

وی زمان آغاز پروژه را سال 88 اعلام کرد و گفت: این پروژه با گذشت چهار سال تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه همزمان با این سفر 15 پروژه راه و شهرسازی به مبلغ یک هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود، ادامه داد: احداث تقاطع غیر‌همسطح نمین به طول 6.5 کیلومتر، راه اصلی رضی ـ امیر‌کندی به طول 17.5 کیلومتر‌، بهسازی جاده قدیم اردبیل ـ مشگین‌شهر به طول دو کیلومتر و روکش آسفالت راه‌های شریانی در سطح استان به طول 138 کیلومتر از پروژه‌های افتتاحی مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان اردبیل است.

حیدری گفت: همزمان با این سفر؛ چهارخطه پارس‌آباد و بیله‌سوار به طول 2.5 کیلومتر، لکه‌گیری راه‌های مواصلاتی به طول 204 کیلومتر، اجرای راه آنتی اسماعیل‌کندی و اجرای راه روستای اوت‌قویی، اجرای راه روستایی دمیر‌چی‌لو و احداث چندین راه روستایی از دیگر پروژه‌هایی است که امروز همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌سد.

این مسئول یادآور شد: بهره‌برداری 35.8 کیلومتر احداث بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، 138 کیلومتر روکش آسفالت راه‌های شریانی‌ و 230 هزار متر‌مربع لکه‌گیری اصولی راه‌های مواصلاتی در سطح استان از دیگر پروژه‌های افتتاحی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: همزمان با این سفر 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر و 758 واحد پروژه‌های مشارکتی، خدماتی، تجاری، مسکونی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول