اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

کیفیت در افتتاح پروژه‌های مهر ماندگار بر کمیت ارجحیت دارد

استاندار هرمزگان گفت: در افتتاح پروژه‌های مهر ماندگار کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد.

کیفیت در افتتاح پروژه‌های مهر ماندگار بر کمیت ارجحیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی سه شنبه شب در جلسه ستاد مهر ماندگار استان که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور برگزار شد، پروژه‌های مهر ماندگار را برگ زرینی در تاریخ هشت ساله دولت دانست و اظهار داشت: پروژه‌های مهر ماندگار از برجسته‌ترین دستاوردهای دولت است که زمینه رضایتمندی، پیشرفت و سازندگی همراه با محبت و خدمت را فراهم کرده است.

وی با اشاره به افتتاح 11 پروژه مهر ماندگار در استان طی سال گذشته، افزود: به رغم تمام تنگناهای مالی که در سال گذشته وجود داشت با هدف‌گذاری مناسب و پشتیبانی مطلوبی که در راستای به بهره برداری رسیدن پروژه‌های مهر ماندگار صورت گرفت، شاهد افتتاح 11 طرح ماندگار در این استان بودیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در استان شرایط افتتاح 20 پروژه مهر ماندگار در سال 92 فراهم شده است که با عزم جدی دولت در موعد مقرر به بهره برداری می رسد.

عزیزی همچنین ابراز داشت: تعدادی از پروژه‌ها نیز هستند که هر چه پشتیبانی مالی هم بشوند، اساسا در ذات خود زمان بر هستند.

رییس ستاد مهر ماندگار هرمزگان افزود: برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار نگاه کیفی و کمی لحاظ می‌شود، اما در این راستا کیفیت پروژه بر کمیت آن ارجحیت دارد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که در تکمیل و افتتاح پروژه‌ها به سمتی برویم که در کم‌ترین زمان و به بهترین شکل ممکن اجرایی شوند.

عزیزی با اشاره به تعدادی از پروژه‌های افتتاح شده مهر ماندگار طی سال گذشته بیان داشت: پروژه‌هایی همچون پل حسنلنگی، بازسازی بیمارستان شهید محمدی، کارخانه پترو صنعت گامرون، مرکز پرتو درمانی، بیمارستان بشاگرد، خط دوم راه آهن تزرج - بندرعباس، مجتمع فولاد کاوه جنوب و بزرگراه سیرجان - بندرعباس و افزایش ظرفیت بندر شهید رجایی در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول