اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی در همایش حماسه حضور:

بصیرت لازمه حماسه‌آفرینی/غربی‌ها به دنبال نفوذ در انتخابات هستند

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: بصیرت راه نجات و لازمه حماسه آفرینی است.

بصیرت لازمه حماسه‌آفرینی/غربی‌ها به دنبال نفوذ در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار یدالله جوانی در همایش حماسه حضور در تالار ابن هیثم مشهد به لزوم ارتقای بصیرت اشاره کرد و اظهار داشت: این بصیرت با سه ویژگی شامل تفکر و اندیشه، ظاهربین و سطحی‌نگر نبودن و اینکه برای فهم پیچدگی‌های صحنه از عبرت‌ها و تاریخ ‌‌حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نمی‌توان مسئولی را در کشور پیدا کرد که بدون رای مردم انتخاب شده باشد.

جوانی با بیان اینکه دستاورد انتخابات یک فرصت برای حل و شتاب دادن به حل و فصل مسائل است، خاطرنشان کرد: انتخابات فرصتی ارزشمند است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به‌ نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: در بحث حماسه اقتصادی سال‌هاست که کشور درگیر نبرد اقتصادی با دشمنان است.

وی تصریح کرد: ملت ایران 34 سال است که با قدرتمندان عالم، جهان استکبار و سلطه و مجموعه کشورهای زورگو، پنجه انداخته و روز به روز توانمندتر شده و رو به جلو حرکت کرده است، چرا که مردم در تمام صحنه‌ها حاضر بوده و خلق حماسه کرده است.

عربی‌ها به دنبال نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری هستند

جوانی با بیان اینکه امروز شاهد دستاورد انتخابات هستیم و دشمن احساس می‌کند که انتخابات برای او هم یک فرصت است، گفت: امروز غربی‌ها تلاش برای نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری دارند.

وی با بیان اینکه هر انقلابی با گذر از مبدا خود ریزش‌هایی را در کنار رویش‌های خود دارد، تاکید کرد: این ریزش‌ها بزرگترین ضعف محسوب می‌شود.

جوانی یادآور شد: امروز دشمنان نگرانی‌هایشان برای انقلاب نسبت به چهار سال گذشته افزایش یافته و درگیر دسیسه چینی‌های بیشتری هستند.

وی تاکید کرد: در این شرایط است که نیروهای وفادار به انقلاب، ولایت و کشور باید با خلق حماسه کاری کنند که انتخابات تبدیل به فرصت برای ملت شود.

خلق حماسه تنها از طریق عمل به فرمایشات رهبری حاصل می‌شود

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در تشریح ویژگی‌های انتخابات حماسی و اهداف راهبردی که منجر به خلق حماسه می‌شود، گفت: امروز خلق حماسه تنها از طریق عمل به فرمایشات رهبری حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر اهداف راهبردی در انتخابات محقق شود، حماسه محقق می‌شود، تصریح کرد: مشارکت گسترده و فراگیر، فضای آرام و باثبات حاکم بر کشور و مطلوب بودن نتیجه انتخابات در راستای منافع و اهداف انقلاب از جمله اهداف راهبردی خلق حماسه است.

جوانی تاکید کرد: باید در راستای فرهنگ‌سازی حق و تکلیف انتخابات اقدام کنیم، تا این تکلیف به درستی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: سهم ما در این انتخابات این است که بتوانیم ابهامات و شبهه‌های مطرح شده توسط دشمنان نظام و انقلاب را با دلیل و برهان پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد ابهام است تا به وسیله آن ایجاد تنش کند.

سردار جوانی گفت: برای شناخت اصلح و تشخیص آن باید دو اقدام شامل شناخت اصلح ملاک‌ها و معیارها و شناسایی جریان‌ها و گروه‌ها را انجام داد.

انتهای پیام/70005/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول