اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در تنگستان:

گرانی و بیکاری قابل تحمل نیست / نیازمند حماسه هستیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسئله بیکاری، گرانی و مسئله کاهش ارزش پول ملی قابل تحمل نیست و باید یک حماسه اتفاق بیفتد.

گرانی و بیکاری قابل تحمل نیست / نیازمند حماسه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم محسن رضایی امروز در جمع مردم شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان در استان بوشهر اظهار داشت: توفیق یافتم تا در میان برادران و خواهران تنگستانی، شهرستان مقاومت، ایثار وغیرت، شهرستان نفوذناپذیر و استکبارستیز و فداکار باشم و بر خود می‌بالم که در شهرستان نگین مقاومت حضور دارم.

وی افزود: در شرایطی که در آن قرار داریم حقیقتا" یک  حماسه بزرگی است مثل دوران استکبارستیزی رئیسعلی دلواری ومردان تنگسیری که با دستان خالی مقابل کشتی‌های مدرن وجنگی انگلیس با آن توپ و تفنگ‌هایشان مردانه ایستادگی کردند که این خودش یک حماسه بزرگ بود، حماسه همین است که کار خارق‌العاده‌ای است و بشر روی آن فکر نمی‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشور طوری است که باید یک حماسه درآن بوجود بیاید و بدون حماسه نمی‎شود کشوررا اداره کرد و باید بشکل جدید کشور را اداره کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: درود بر رئیسعلی دلواری، باقرخان تنگستانی، میرزاحسین معتمد، زایر خضر خان اهرمی و آیت‌الله علم‌الهدی اهرمی زیرا تنگستان سرزمین مقاومت وسرزمین حماسه است.

وی گفت: امروز هم ملت ایران نیاز به حماسه‌ دارد، مسئله سیاسی این است که ملت ایران باشکوه و افتخار در انتخابات شرکت کند و یک حماسه دیگری خلق کند.

رضایی اضافه کرد: ناملایمات و ضعف‌ها و حتی اشکالاتی بوده و در مقابل این اشکالات باید ایثار کرد زیرا ما ملت بزرگی هستیم یک راه بزرگ و مقدسی در پیش داریم و ناملایمات را باید تحمل کنیم .

رضایی با بیان اینکه شرایط  اقتصادی کشور نیازمند یک حماسه است، خاطرنشان کرد: بیکاری، گرانی و سقوط پول ملی از عمده‌ترین مشکلات اقتصادی است، ریال ما درمقابل دینار کویت، ریال عربستان و درهم امارات چه وضعی دارد، آیا این حیثیتی نیست ؟

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برای ما که عراقی‌ها درسال گذشته پول ما را می‌بوسیدند ولی امسال آنرا پرت می‌کنند این حیثیتی نیست؟ ایرانی باغیرت اگر این اخبار را بشنود تکان می‌خورد و نباید این اجازه را بدهیم ارزش پول ملی در برابر صحنه بین المللی ضعیف شود.

وی اظهار داشت: سقوط ارزش پول ملی ایران کمتر از حمله انگلیس یه سواحل بوشهر نیست نباید اجازه بدهیم پول ما به این سرعت شتاب آلود روز به روز ضعیف شود.

رضایی درادامه گفت: کسی که اگر امسال 450 هزار تومان حقوق می‌گیرد برابر 150 هزار تومان خرداد سال گذشته است یعنی اگر کسی سال گذشته 200 هزار تومان می‌گرفته، الآن باید 450 هزار تومان بگیرد، ارزش 200 هزار تومان سال گذشته بیشتر از این مقدار است.

وی گفت: در خورموج که بودیم گفتند برخی جوانان با وجود داشتن لیسانس، فوق لیسانس و دکترای نفت و گاز و پتروشیمی ولی بیکارند، تنگستان با وجود داشتن کشاورزی گندم، خرما و مرکبات عقب است اما دانش آن وجود دارد ولی کاری صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/66006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول