اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگاور در مجلس:

مسئولان جایگاه خود را در خلق حماسه سیاسی روشن کنند

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در خانه ملت گفت: رسانه‌های بیگانه برای دلسرد کردن مردم از نظام و مسئولان برنامه‌ریزی می‌کنند و ما وظیفه داریم جایگاه خود را در خلق حماسه سیاسی روشن کنیم.

مسئولان جایگاه خود را در خلق حماسه سیاسی روشن کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از صحنه، حجت‌الاسلام وحید احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در سه دهه گذشته تمام تلاش خود را برای براندازی نظام اسلامی به‌کار گرفته‌اند.

احمدی ادامه داد: مستکبران بنا دارند با تغییر استراتژیک در برنامه‌های شوم خود، به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

وی با تاکید بر شرکت همه مردم در انتخابات، تصریح کرد: شرکت در انتخابات، بر توان و استحکام انقلاب می‌افزاید. رسانه‌های بیگانه برای دل‌سرد کردن مردم از نظام و مسئولان برنامه‌ریزی می‌کنند و ما وظیفه داریم جایگاه خود را در خلق حماسه سیاسی روشن کنیم.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: مسائلی مطرح می‌شود که مقام معظم رهبری از فلان کاندیدا حمایت کرده و اصلا صحت ندارد و ما باید هوشیار باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه باید مراقب بود تا فریب رسانه‌های دروغ‌پرداز دشمن را نخورد، تاکید کرد: کارکنان دولت باید با تلاش و عملکرد خود، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گفته نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در خانه ملت، مشکلات شهرستان صحنه با تصمیم‌گیری استاندار کرمانشاه و مسئولان حل شدنی است.

انتهای پیام/2700/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول