اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رمضان شریف در کرمان:

90 درصد فضای رسانه‌ای دشمن تخریب رهبری و سپاه است

مسئول روابط عمومی ‌کل سپاه گفت: 90 درصد فضای رسانه‌ای دشمن تخریب رهبری و سپاه است.

90 درصد فضای رسانه‌ای دشمن تخریب رهبری و سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رمضان شریف در جمع رزمندگان و پاسداران رده‌های سپاه مستقر در کرمان به میزبانی تیپ 38 زرهی ذوالفقار با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فنی، امنیتی و فرهنگی و اثرات آنها در ارتقای جایگاه و موقعیت اسلامی، مهم‌ترین این دستاوردها را ماحصل و نتیجه گفتمان انقلاب اسلامی دانست و سپاه را حافظ و نگهبان این دستاوردها معرفی کرد.

وی اظهار داشت: خداوند اراده کرده است که میلیاردها دلار هزینه آمریکا و هم‌پیمانانش در عراق و افغانستان، لبنان، فلسطین و سوریه نتیجه‌ای برای آنها نداشته باشد و اینک این گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی آن است که در این سرزمین‌ها و منطقه رو به توسعه و فراگیر شدن است.

شریف عنوان کرد: یک روز آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان و منطقه عربده می‌کشیدند، اما اکنون جرأت تردد در اینجا را ندارند و‌ در هیچ کشوری احساس امنیت نمی‌کنند در حالی که اینها می‌خواستند امنیت، آسایش و پیشرفت را برای مردم منطقه بیاورند.

وی افزود: دشمن القا می‌کند که سپاه بعد از جنگ باید در پادگان‌ها بماند و کاری به امور کشور نداشته باشد و به حوادث، رویدادها و تحولات کشور، منطقه و جهان کاری نداشته باشد و برخی در داخل هم این توطئه و خواسته شوم دشمنان را زمزمه می‌کنند که این یک توطئه است.

شریف گفت: 90 درصد فضای رسانه‌ای دشمن تخریب رهبری و سپاه است و این به دلیل جایگاه ولایت‌فقیه در میان مسلمانان جهان و موقعیت ویژه و تلاش، ایثار، اخلاص سپاه و اثرگذاری این نهاد بر رویدادها، تحولات و حوادث جهانی، منطقه‌ای و داخلی است.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه ابراز داشت: امروز مقاومت سوریه از انقلاب اسلامی الگو گرفته و نه تنها مسلمانان جهان بلکه همه از آزادیخواهان و مستضعفان جهان نگاهشان به سوی ایران و منتظر اقدام حماسه و عملکرد ملت شریف ایران در برخورد با رویدادها، توطئه‌ها و حوادث جهانی و منطقه‌ای و داخلی است.

وی تصریح کرد: تنگ‌تر شدن محاصره قدس شریف توسط هواداران گفتمان انقلاب اسلامی در خاورمیانه اسلامی ادامه عملیات الی‌ بیت‌المقدس و فتح خرمشهر رزمندگان اسلام در دوران سراسر حماسه دفاع مقدس است و این انتخابات پیش رو نیز یک گام به جلوی اساسی در تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدا است. 

شریف عنوان کرد: نعمت رهبری در ایران یک موهبت الهی و تضمین کننده آسایش، پیشرفت و امنیت است و هر چه دشمن علیه رهبری توطئه کند، توجه، محبت و اقبال مردم به ایشان بیشتر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ما نباید اجازه دهیم دشمنی که از درب بیرون کرده‌ایم از پنجره اقتصاد، سیاست، انتخابات وارد کشورمان شود.

انتهای پیام/80017/ج40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول