اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج هنرمندان کشور:

نشان دادن مشکلات به عنوان نمایه بحران، خط دشمن است

رئیس بسیج هنرمندان کشور گفت: کشور ما در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت‌های چشمگیر داشته اما طبیعی است که هنوز در بسیاری از حوزه‌ها عقب است اما نمایش عقب‌ماندن‌‌‌ها و مشکلات جامعه به عنوان نمایه بحران، خط دشمن و حرکت در این مسیر است.

نشان دادن مشکلات به عنوان نمایه بحران، خط دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین قنادیان در مجمع بسیج قشر هنرمندان استان یزد اظهار داشت: هنرمندان در میان مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و باید هم خود از آسیب‌ها مصون بمانند هم جامعه را هدایت کنند.

وی افزود: غفلت‌زدگی و عدم ایفای نقش به سراغ همه طبقات و اقشار جامعه خواهد رفت اما شیوه‌های آن متفاوت است زیرا بسیاری از اقشار با وظایف خود و نقش تاثیرگذار خود آشنا نیستند به همین دلیل مجمع هنرمندان بسیج در سراسر کشور تشکیل شده تا نسبت به روشنگری و تبیین وظایف دینی و ملی هنرمندان اقدام کند.

قنادیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: باید بپذیریم و باور داشته باشیم شرایطی که ما از 34 سال پیش داشته‌ایم، شرایط مستقیم یک نبرد نفس‌گیر است اما مشکل اینجاست که بسیاری از آحاد جامعه به ویژه قشر نخبگان باور ندارند که ما 34 سال است در یک میدان مبارزه هستیم.

وی با بیان اینکه آدمی از بدو تولد در حال جنگ و مبارزه است، بیان کرد: این مبارزه می‌تواند مبارزه با فقر و جهل باشد یا مبارزه دو دشمن با یکدیگر که ممکن است نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باشد.

قنادیان تاکید کرد: این مهم را بسیاری قبول ندارند و عده‌ای نیز از آن به عنوان توهم توطئه یاد می‌کنند و ما را جنگ‌افروز و جنگ‌طلب می‌خوانند در حالی که ما معتقدیم مبارزه، واقعیت جهان امروز است زیرا ظالم و مظلوم همواره وجود داشته و عده‌ای به دنبال آمریکایی کردن جهان هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور خاطرنشان کرد: ما در این میدان مبارزه در پدیده‌های مختلف وظیفه داریم و باید میدان را خوب بشناسیم و حیله‌ها و ظرفیت‌ها و تکنیک‌های دشمن را رصد کنیم.

قنادیان تاکید کرد: یکی از مسائلی که گریبانگیر ما به ویژه قشر نخبگان شده، بی‌اطلاعی و عدم مطالعه تاریخ گذشته کشورمان است در حالی که تاریخ کشور ما سرشار از عبرت‌های قوی است که می‌تواند چراغ راه آینده باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید دلسوزانه برای هدایت کشتی انقلاب به سمت ساحل تلاش کنیم و اگر این را بپذیریم که ما در یک مصاف دائمی با دشمن هستیم، موفق‌ خواهیم بود.

قنادیان تصریح کرد: یکی از عرصه‌هایی که دشمن خود را همواره بروز داده است،‌انتخابات است و دشمن در چنین مقاطعی تاکتیک‌های خود را رو می‌کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد ادامه داد: یکی از این تاکتیک‌ها این است که دشمن می‌گوید مردم اگر پای صندوق‌های رای نروند، مشروعیت نظام و به دنبال آن مقبولیت نظام از بین می‌رود و جمهوری اسلامی ساقط خواهد شد و این به نفع دشمن است اما خوشبختانه ما در همه انتخابات‌ها از این تاکتیک عبور کرده‌ایم و این تاکتیک هیچ کارایی برای ملت ما ندارد.

قنادیان عنوان کرد: انتخابات آزاد نیز تکنیکی دیگر است و دشمن در این تاکتیک می‌‌گوید که انتخابات سفارشی و فرمایشی است و متاسفانه بسیاری از مردم نیز ناآگاهانه به این قضیه دامن می‌زنند اما رهبری مسیر این تاکتیک را بستند و دشمن نتوانست از آن عبور کند.

وی از پروژه نجات ملی به عنوان یکی دیگر از تاکتیک‌های دشمن یاد کرد و افزود: دشمن می‌خواهد القا کند که ملت ایران به قدری درمانده شده که نیاز به ناجی دارد و این یعنی هر گزینه‌ای وسط بیاید، مردم به آن متوسل می‌شوند.

قنادیان یادآور شد: این یک سیاه‌نمایی بزرگ است و هرکسی با یک زبان و یک مشکل می‌تواند در پازل دشمن قرار بگیرد و موفق و به نفع دشمن عمل کند.

وی تصریح کرد: اینکه دائم مطرح می‌شود؛ وضعیت ما بحرانی است، واقعیت ندارد و کمک به سیاه‌نمایی دشمن است.

قنادیان خاطرنشان کرد: برای اینکه بدانیم اکنون بحران نداریم کافی است گذشته کشور خود و گذشته آمریکا را مرور کنیم و ببینیم که قدرت آمریکا آن موقع چه بود و اکنون چگونه و ملت ایران آن هنگام چه درمانده و مظلوم بود و اکنون چگونه است.

وی تصریح کرد: ما در بسیاری از مواقع آمریکا را به زمین زده‌ایم و معتقدیم ما اکنون در اوج قدرتیم.

قنادیان عنوان کرد: 34 سال پیش در این کشور نمی‌توانستیم سیم خاردار تولید کنیم اما اکنون سفینه به فضا می‌فرستیم پس اگر بحرانی هم وجود دارد، یک بحران جهانی است که بخشی از آن دامنگیر ایران شده وگرنه ایران اکنون در اوج قله‌های قدرت و اقتدار است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف اظهار داشت: ما در سلول‌های بنیادی، تسلیحات، علم و فناوری و بسیاری حوزه‌های دیگر موفق بوده‌ایم البته در برخی حوزه‌ها نظیر فرهنگی و هنری هنوز عقبیم اما بحران‌زده نیستیم.

قنادیان تصریح کرد: نشان دادن مشکلات به عنوان نمایه بحران خط دشمن و حرکت در مسیر دشمن است و دشمن می‌خواهد ما را به جایی برساند که دست‌هایمان را بالا ببریم و تسلیم شویم.

وی افزود: آمریکا خود را مهد دموکراسی دنیا می‌داند و بسیاری نیز معتقدند اگر زیر یوغ آمریکا برویم، مشکلاتمان حل می‌شود پس اگر این طور است، چرا عربستان که صد سال است نوکری آمریکا را می‌کند، خانواده سلطنتی به مردم اجازه انتخابات نمی‌دهند و در بسیاری از حوزه‌ها از دموکراسی گرفته تا آب دچار مشکل هستند.

قنادیان تصریح کرد: اگر پروژه نجات ملی پاسخ نداد، دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی جامعه می‌رود و می‌گوید عده‌ای که حکومت اسلامی را قبول ندارند، جدا از بقیه مردم شوند و آنها که قبول دارند، رای دهند، سپس با توجه به آرا و جمعیت کشور به این نتیجه می‌رسد که آرا به حدنصاب نرسیده پس جمهوری اسلامی ساقط و جامعه دوقطبی می‌شود.

وی عنوان کرد: هنر ما باید این باشد که این دوقطبی‌سازی را به جبهه دشمن ببریم یعنی انقلاب اسلامی با ید واحده در مقابل آمریکا قرار گیرد که به لطف خدا و با حضور گسترده مردم در انتخابات، این امر امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/2464/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول