اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

خلق حماسه مردمی سبب درخشش نظام می‌‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تا زمانی که ملت ایران حماسه بیافریند، شاهد درخشش این نظام خواهیم بود.

خلق حماسه مردمی سبب درخشش نظام می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی در نشستی با عنوان حماسه سیاسی با تأکید بر اینکه امروز جایگاه نظام اسلامی ایران، جایگاهی متعالی است، اظهار کرد: انقلابی که توسط امام خمینی(ره) بنیان‌گذاری شده و اکنون سکان هدایت آن به دست رهبر معظم انقلاب است، امروز جایگاهی بسیار متعالی در دنیا دارد.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب و این نظام برای تداوم خود نیازمند خلق حماسه جدید و حرکت نو است، افزود: تا زمانی که ملت ایران حماسه بیافریند، شاهد درخشش این نظام خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در صورت عدم حمایت مردم، انقلاب جایگاه خود را از دست می دهد، تصریح کرد: تمام هویت این نظام پس از دین، به حرکت و حمایت مردم است.

وی با اشاره به اینکه در این حماسه باید با تمام توان به میدان آمده و مردم را آگاهانه و با بصیرت در تداوم بخشی به این نظام به صحنه آوریم و در خلق حماسه کمک کنیم، تصریح کرد: افق‌های بلندی در طول تاریخ انقلاب ثبت شده و امیدواریم افقی همراه با بصیرت بیشتر در تاریخ نظام به وسیله مردم ثبت شود.

حجت الاسلام محمد قطبی با بیان اینکه به موازاتی که اندیشمندان و فرهیختگان ما در تبیین اهداف نظام و انقلاب به مردم کمک می‌کنند از سویی دشمنان به وسیله رسانه‌ها خود با مردم رویارویی و ارتباط دارند، تأکید کرد: باید در این هیاهو و مقابل اهداف دشمنان مردم را با درایت و هوشیاری بیدار کرده تا در دام نیفتند.

وی با اشاره به اینکه هرگاه در داخل ارزش‌های نظام و اسلام برای مردم بیشتر تبیین شود دشمنان نیز بیشتر تحقیر می‌کنند، اضافه کرد: تنها هدف دشمنان شکستن ابهت نظام و به دست آوردن دوباره حاکمیت عالم است که با همت مردم و رهبر معظم انقلاب محقق نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه بیداری می‌تواند منجر به بصیرت‌افزایی برای خلق حماسه در کشور شود، ادامه داد: امروز برای بستن پیمان مجدد آمده و برای آفریدن حماسه در 24 خرداد 92 ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه البته در امتداد آن به دنبال حرکت‌های فرهنگی هستیم، گفت: اگر انتخابات 24 خردادماه را با پیروزی بگذرانیم تا پایان سال با پیروزی‌های پی در پی مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/2301/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول