اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین خبر داد

رتبه‌بندی صلاحیت کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی در قزوین

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: صلاحیت کارشناسان و مشاوران حقوقی دستگاه‌های اجرایی، ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود.

رتبه‌بندی صلاحیت کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، حمزه محمدی در جلسه تبیین شیوه‌نامه ارزشیابی صلاحیت کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین اظهار داشت: بحث بازبینی ساختار حقوقی دولت از سال 89 مورد توجه و تأکید نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت.

محمدی ادامه داد: در این راستا شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها و از جمله در استان قزوین راه‌اندازی شد.

وی افزود: ساماندهی خدمات حقوقی در دستگاه‌های اجرایی، اصلی‌ترین وظیفه و مأموریت این شوراست که کار ارزشیابی صلاحیت کارشناسان و مشاوران حقوقی دستگاه‌ها در همین راستا پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین از تعیین اعضای کمیسیون بررسی صلاحیت کارشناسان حقوقی در این استان خبر داد.

محمدی تصریح کرد: دولت در پی آن است که با استفاده از کارشناسان و وکلای زبده از حقوق قانونی خود در دعاوی و پرونده‌های قضایی در دادگاه‌ها و محاکم دادگستری دفاع کند.

وی عنوان کرد: باید تا قبل از برگزاری انتخابات، کار ارزشیابی و رتبه‌بندی بخش قابل توجهی از کارشناسان حقوقی دستگاه‌ها انجام و به مرکز معرفی شوند.

در ادامه این جلسه دستورالعمل ارزشیابی و محاسبه امتیازات تعیین رتبه مشمولان شیوه‌نامه ساماندهی خدمات حقوقی در دستگاه‌های اجرایی تشریح و تبیین شد.

انتهای پیام/77002/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول