اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

لزوم پیگیری جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به جذب اعتبارات عمرانی در ماه‌های پایانی دولت دهم اقدام کنند.

لزوم پیگیری جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، اولین نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه در سال 92 عصر امروز برگزار شد.

ابراهیم جعفری با تبیین آثار و برکات ماه رجب و فضیلت اعتکاف گفت: باید زمینه بهره‌مندی از فیوضات ایام‌البیض برای کارکنان اداره‌ها و نهادها فراهم شود.

فرماندار کهگیلویه خرداد را ماهی اثرگذار در تقویم کشور خواند و گفت: در این ماه رویدادهای مهم و ماندگاری در تاریخ پر افتخار کشور به ثبت رسیده است.

جعفری با تبریک ولادت مولی‌الموحدین امام علی (ع) که تجلی‌بخش مناسبت‌های خرداد است، از سوم خرداد به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای عظیم این ماه یاد کرد و گفت: 15 خرداد از روزهای مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی است و در 24 خرداد حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری نیز رقم خواهد خورد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه ولایتمداری، مردمداری و قانونمداری را از شعائر شورای اداری شهرستان برشمرد و گفت: عدالت‌محوری در مدیریت ما جاری و کار و تلاش بی‌وقفه و بی‌منت سر لوحه کار همه ما خواهد بود.

جعفری با یادآوری سه برنامه فرهنگی اثرگذار در شهرستان در دو ماهه اول سال 92 عنوان کرد: همزمان با سالروز شهادت بی‌بی دو عالم مردم ولایتمدار دهدشت با حضور حماسی خود دو تن از شهدای گمنام را تشییع و خاکسپاری کردند.

وی افتخار میزبانی سی و یکمین مسابقات فرهنگی قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز قرآنی و عوامل همراه را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مدت برشمرد و گفت: در هفته‌ای که گذشت حدود 170 نفر از مردم شهرستان به دیدار رهبر معظم انقلاب شتافتند.

رئیس شورای اداری کهگیلویه با اشاره به اینکه در ماه‌های پایانی دولت دهم قرار داریم بر جذب اعتبارات عمرانی شهرستان و پیگیری از سوی مدیران اجرایی تأکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های شهرستان نسبت به گزارش ماهانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به فرمانداری اقدام کنند.

جعفری تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی وارده بر کشور را مستمر دانست و گفت: انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش در اعمال این تحریم‌ها نبوده و نخواهد بود.

فرماندار کهگیلویه با تبیین اهمیت انتخابات از منظر رهبر معظم انقلاب، برگزاری باشکوه انتخابات را دمیدن روح جدید در کالبد کشور و انقلاب دانست و گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات به نظام و انقلاب مصونیت می‌بخشد.

جعفری روند برگزاری انتخابات در شهرستان را خوب توصیف کرد و با بیان اینکه همه ما موظف به تشویق مردم به حضور حماسی در انتخابات هستیم، تأکید کرد: همه مدیران اجرایی شهرستان در انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی کامل زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم خواهند ساخت.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه به استناد موادی از قانون، کمک به برگزاری انتخابات را وظیفه همه اداره‌ها و نهادها دانست و افزود: انتخابات وظیفه قانونی و شرعی همه بوده و باید در برگزاری باشکوه آن همت به خرج دهیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان استفاده از اموال دولتی له یا علیه هر کاندیدایی را خلاف قانون عنوان کرد و گفت: هر کس به هر نحوی از امکانات دولتی در راستای حمایت یا تخریب کاندیداها  استفاده کند باید در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو باشد.

جعفری با تأکید بر جلوگیری از تعرض به اموال بیت‌المال و نیز مستندسازی املاک شهرستان، خواستار اهتمام ویژه مسئولان نسبت به پرداخت به موقع هزینه‌های آب و برق مصرفی اداره‌ها شد.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول