اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

دستگاه‌های اجرایی برای کمک به روستای سیل‌زده آغداش وارد عمل شوند

فرماندار خوی ضمن بازدید از روستای سیل زده آغداش گفت: باید تمام دستگاه‌های متولی وارد کار شده و در زمان کوتاهی نسبت به لایروبی رودخانه موجود در این روستا اقدام کنند.

دستگاه‌های اجرایی برای کمک به روستای سیل‌زده آغداش وارد عمل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری، فرماندار خوی و معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری خوی پیش از ظهر امروز با حضور در روستای آغداش در بخش مرکزی شهرستان خوی که در چند روز گذشته در آن سیل جاری شد، از این روستا بازدید کرد.

عماری در این بازدید خواستار توجه بیشتر ستاد حوادث غیرمترقبه در کمک رسانی به مردم این روستا شد و اظهار داشت: باید در کوتاه ترین زمان ممکن وضعیت در این روستا به حالت عادی برگردد.

وی با بیان اینکه این روستا نیاز به مرمت و لایروبی دارد، تصریح کرد: برای این منظور باید تمام دستگاه‌های متولی وارد کار شده و در زمان کوتاهی نسبت به لایروبی رودخانه موجود در این روستا اقدام کنند.

فرماندار خوی با تاکید بر توجه بیشتر روستاییان به ایمن سازی اماکن مسکونی، اعلام کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خوی در سال‌های اخیر اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام داده است ولی جا دارد روستاییان نیز نسبت به ایمن‌سازی اماکن مسکونی خود اقدام کنند.

عماری با بیان اینکه در این میان مسائل زیرساختی نیز اهمیت ویژه‌ای دارند، اعلام کرد: بسیاری از مشکلاتی که بر اثر حوادث غیر مترقبه عارض می‌شود ناشی از کم توجهی و بی دقتی خود ما هستند، چرا که باید قبل از بروز حادثه تمام جوانب امر را در نظر گرفته و نسبت به چگونگی کاهش اثرات بلایای طبیعی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه براساس گزارش اداره هواشناسی احتمال تداوم این بارش‌ها وجود دارد، گفت: ستاد مدیریت بحران برای مدیریت حوادث احتمالی باید از آمادگی لازم و کافی برخوردار باشد.

انتهای پیام/61001/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول