اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی، جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان را تشریح کرد.

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، علیرضا مهرآسا با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی سال گذشته، گفت: حدود 11 هزار نفر در آزمون استخدامی اسفند ماه سال 91 ثبت نام کردند که از این تعداد، 1529 نفر موفق به احراز حد نصاب لازم شدند.

وی افزود: از این تعداد، اسامی حدود 640 نفر بعد از بررسی مدارک مورد نیاز، جهت انجام مصاحبه، اعلام شد که این تعداد، شامل سه برابر ظرفیت هر رشته شغلی است.

مهرآسا خاطرنشان کرد: حدود 935 عنوان پست سازمانی در آگهی برگزاری این آزمون انتشار یافته که این تعداد، پس از کسر سهمیه ایثارگران معظم و سهمیه 3 درصد استخدامی معلولین، شامل حدود 745 پست سازمانی است.

وی همچنین با بیان این که مهلت ثبت نام این آزمون اول تا دوازدهم خرداد ماه بوده و تمدید این مهلت، مقدور نیست، گفت: به منظور اعمال دقت هرچه بیشتر در فرآیند ثبت‌نام، مورخه 13 خرداد، جهت ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده و پس از این تاریخ، داوطلبان می‌توانند در تاریخ‌های 15 و 16 خرداد، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

مهراسا همچنین به مواد آزمون استخدامی مورخه 17 خرداد (جمعه) اشاره کرد و افزود: این آزمون در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار خواهد شد که بخش عمومی آن، شامل سه ماده «معارف اسلامی» (با ضریب سه)، «معارف اسلامی و مکاتبات اداری» (با ضریب دو) و «اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی حقوقی» (با ضریب دو) بوده و آزمون اختصاصی نیز بر اساس رشته شغلی مورد تقاضای هر داوطلب برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به استقبال چشمگیر از آزمون استخدامی و تراکم سایت ثبت نام در روزهای پایانی مهلت ثبت نام، به داوطلبان توصیه می‌شود، ثبت نام خود را به تاخیر نیندازند.

وی با تاکید بر این که داوطلبان، لازم است که با مطالعه کامل و دقیق آگهی منتشر شده، اقدام به ثبت کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه اولویت آزمون، مربوط به داوطلبان بومی هر شهرستان است، داوطلبان عزیز لازم است که با مطالعه دقیق آگهی و همچنین با در نظر گرفتن تعریف «شرایط داوطلب بومی» مندرج در آگهی منتشر شده، اقدام به ثبت نام نمایند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به تجربه برگزاری آزمون‌های استخدامی گذشته تصریح کرد: برخی از داوطلبان، فرآیند ثبت نام خود را از طریق متصدیان کافی‌نت‌ها به انجام می‌رسانند که این امر ممکن است باعث از قلم افتادن برخی از اطلاعات مهم شود، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود شخصاً اقدام به ثبت نام کرده و در غیر اینصورت، نظارت دقیق بر مراحل درج اطلاعات داشته باشند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی، در پایان گفت: این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و به استناد قانون برنامه پنجم توسعه، طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری برگزار و افراد واجد شرایط از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام خواهند شد. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول