اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر موتلفه استان فارس:

موتلفه برای پشتیبانی از ولایتی به میدان آمد / پایبندی موتلفه به ایدئولوژی اصیل انقلاب اسلامی

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس گفت: بنابر تصمیم جمعی اخذ شده، تجربه تشکیلاتی موتلفه در پشتیبانی از دکتر علی اکبر ولایتی بسیج شده و نیرویی مضاعف را در این راستا به میدان می‌آورد.

موتلفه برای پشتیبانی از ولایتی به میدان آمد / پایبندی موتلفه به ایدئولوژی اصیل انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین چوبینی بعد از ظهر امروز در جمع دبیران و رابطان شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی در استان فارس اظهار داشت: انقلاب اسلامی امتحانات بسیاری را پشت سر گذاشته و از تمام آنها سربلند بیرون آمده است.

وی افزود: نحوه ورود موتلفه به انتخابات و همین‌طور شیوه خروج از آن بیانگر پایبندی موتلفه به اصول و تمکین و تبعیت این حزب از روحانیت بود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: پایبندی موتلفه به ایدئولوژی اصیل انقلاب اسلامی، شعار نه شرقی نه غربی و ولایتمداری آن در عرصه عمل به اثبات رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: موتلفه نشان داد که با روحانیت عجین شده و مورد اعتماد آن است.

* موتلفه و جبهه پیروان تمایل خود به دکتر ولایتی را اعلام کردند

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان فارس بیان کرد: در یک پروسه از پایین به بالا نظرات دبیران شهرستانی و استانی جمع‌بندی و به شورای مرکزی اعلام شد و از این رو حزب موتلفه اسلامی و همین‌طور جبهه پیروان خط و امام رهبری حمایت از دکتر ولایتی را در دستور کار قرار دادند.

این جانباز دفاع مقدس ابراز داشت: در جلساتی که شورای مرکزی با دکتر ولایتی برگزار کرد این تصمیم مورد استقبال ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی واقع شد.

وی ابراز داشت: وظیفه ما این است که با تمام ظرفیت در حمایت از دکتر ولایتی به صحنه بیاییم و تجارب تشکیلاتی خود را در اختیار کاندیدای اصلح و مورد تایید مجموعه بگذاریم.

انتهای پیام/ 2448/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول