اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

حزب موتلفه از نامزد مورد تایید جامعتین حمایت می‌کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: در رابطه با نامزد مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی منتظر اعلام نظر جامعتین هستیم، به‌طور طبیعی نامزد مورد تایید جامعتین و مورد اجماع اصولگریان، نامزد مورد حمایت موتلفه اسلامی است.

حزب موتلفه از نامزد مورد تایید جامعتین حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی جمعه شب در  نشست هفتگی اعلام مواضع حزب با حضور معاونین حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما با عنایت به تاکیدات معظم له معتقدیم که انتخابات شوراها نباید تحت‌الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد، بنابراین در همین راستا تلاش می‌کنیم تا انتخابات شورای شهر و روستا با نشاط هرچه بیشتر برگزار شود.

وی همچنین در ارتباط با رویکرد حزب مؤتلفه اسلامی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آنچه برای حزب در درجه اول اهمیت قرار دارد، تلاش در راستای تشویق آحاد جامعه به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است، چراکه حضور پر شکوه مردم در انتخابات تضمین کننده پشتوانه مردمی نظام و موجب یاس و نومیدی دشمنان انقلاب اسلامی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط با کاندیدای مورد نظر حزب موتلفه گفت: تشکیلات موتلفه اسلامی بر اساس تکلیف خود برای نخستین بار نامزدی را با گفتمان علمی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد، لیکن با توجه به ضرورت وحدت اصولگرایان و تاکید بزرگان به این مهم به عنوان یکی از شرایط توفیق در انتخابات پیش رو ، نامزد این تشکل از ثبت نام امتناع ورزید تا الگویی برای دیگر نامزدها باشد.

فاتحی ادامه داد: در رابطه با نامزد مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی نیز منتظر اعلام نظر جامعتین در این رابطه هستیم، به‌طور طبیعی نامزد مورد تایید جامعتین و مورد اجماع اصولگریان نامزد مورد حمایت موتلفه اسلامی است.

فاتحی در بخش دیگری از بیانات خود با ابراز تاسف از فجایع پیش آمده در سوریه و جنایات تروریست‌ها افراطیون عامل بیگانه، بیان داشت: آنچه در قالب جنایت‌های غیر انسانی و با حمایت آمریکا در سوریه رقم می‌خورد، تماما در راستای دفاع از غده سرطانی اسرائیل و شکستن محور مقاومت است، همانگونه که تهاجمات اخیر اسرائیل به سوریه نیز با هدف ایجاد فرصت بازسازی قوای تروریست‌ها انجام گرفته است.

وی ادامه داد: اسرائیل باید بداند که مردم مسلمان منطقه و بویژه حزب الله لبنان  ضرب شست مناسب را در موقع لازم به اسرائیل نشان خواهند داد، امروز شکست تروریست‌ها در سوریه برای حامیان آنها مشخص شده است، به همین دلیل آمریکا و دیگر حامیان تروریست‌ها به دنبال راهی برای برون رفت از این بحران هستند و دست نیاز به سوی جامعه جهانی دراز کرده‌اند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول