اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

حزب موتلفه اسلامی در یک رقابت چند ضلعی با اصلاح‌طلبان نخواهد بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: حزب موتلفه اسلامی در یک رقابت چند ضلعی با اصلاح طلبان نخواهد بود.

حزب موتلفه اسلامی در یک رقابت چند ضلعی با اصلاح‌طلبان نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی صبح امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران در مورد نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی در یک رقابت چند ضلعی با اصلاح طلبان نخواهد بود و از نامزد اصلح حمایت خواهد کرد و در مورد آن نیز اعمال نظر می‌کند همچنین با اکثر تشکل‌های همسو با نامزدهای شوراهای استانی فهرست مشترک خواهند داد و به احتمال زیاد در ریاست جمهوری نیز این مهم اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: همه گروه‌ها و احزاب باید از دخالت بیگانگان مخصوصا شیطان بزرگ در امر انتخابات سد محکمی را ایجاد کرده و از نفوذ آنان جلوگیری کنند و همه باید به قانون احترام گذاشته و بر آن التزام عملی داشته باشند و اگر ملت عزیز به هرکسی رای داد و او را به عنوان ریاست جمهوری انتخاب کرد باید با احترام کامل به آرای مردم وی را رئیس جمهور ملت ایران بدانیم.

مقدسی در مورد سوم خرداد روز آزادی خرمشهر از دست سفاکان صدام لعین پیروزی رزمندگان اسلام که یک فتح عظیم و فتح مطلق بود گفت: خدا خرمشهر را آزاد کرد این جمله را امام راحل و عزیز فرمودند. چه جمله زیبا و قشنگی است و همیشه زنده در تاریخ است.

وی در مورد کشت و کشتار فجیع در کشورهای اسلامی و غیراسلامی که هزاران نفر در انفجارهای متعدد به مسلخ می‌روند اظهار کرد: معلوم نیست این دید‌ه‌بان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی آیا از اینها خبر ندارند، چرا در خواب سنگین فرو رفته‌اند، چگونه عکس العملی نشان نمی‌دهند. باید همه کشورها به پا خیزند و این سازمان‌ها را جمع کنند که پشیزی ارزش ندارند. شیاطین بزرگ با حمایت از حقوق بشر از تروریست‌های خونخوار حمایت کرده و اشک تمساح می‌ریزد. آدم وقتی این تروریست‌های وهابی را می‌بیند که جگر یک سرباز سوری را درآورده و آن را می‌بلعد دل هر انسانی را به درد می‌آورد، وای بر این سازمان‌های دروغین بین‌المللی که هیچ ارزشی نداشته و ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در بخش‌های دیگر صحبت خود ماه مبارک رجب را به هموطنان عزیز تبریک گفت و برای کسانی که در ایام البیض اعتکاف می‌کنند و در این ماه پربرکت به عبادت مشغول می‌شوند انشاء الله مورد لطف درگاه احدیت قرار گیرد.

وی در پایان آرزوی امیدواری کرد که جهان اسلام بیدار شود و از وهابیت که تربیت شده دست آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها است و در جهان دست به جنایت‌های بزرگ زده و می‌زنند و از اهداف منافع استکبار حفاظت می‌کنند باید جلوی آنها ایستاد که این به نفع اسلام و مسلمین است. 

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول