اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

300 میلیارد ریال برای فرودگاه زنجان سرمایه‏گذاری شده است

استاندار زنجان گفت: 300 میلیارد ریال برای فرودگاه زنجان سرمایه‏گذاری شده است.

300 میلیارد ریال برای فرودگاه زنجان سرمایه‏گذاری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح سالن انتظار فرودگاه زنجان، اظهار داشت: سرمایه‏گذاری مناسبی در فرودگاه زنجان صورت گرفته است.

وی به اقدامات انجام شده در فرودگاه زنجان اشاره کرد و افزود: طی پنج سال اخیر اقدامات شایانی برای افزایش ظرفیت‏های فرودگاه زنجان انجام شده است.

استاندار زنجان فرودگاه زنجان را یک ظرفیت عظیم برای شهروندان زنجانی برشمرد و تاکید کرد: وجود یک فرودگاه در شهر زنجان و برقراری پروازهای دائمی در آن موجب خیر و برکت برای مردم است.

وی با بیان اینکه شاید برخی از اقشار جامعه نتوانند از ظرفیت‏های فرودگاه زنجان به صورت مستقیم بهره‏مند شوند، گفت: با این حال وجود یک فرودگاه در شهر زنجان موجب فخر مردم زنجان است.

رئوفی‏نژاد فعالیت مناسب فرودگاه زنجان را موجب رضایتمندی مردم دانست و یادآور شد: فعالیت مستمر فرودگاه زنجان در سال‏های اخیر موجب رضایت شهروندان شده است.

استاندار زنجان اقدامات انجام شده در فرودگاه زنجان را در راستای رضایتمندی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: همه اقدامات انجام شده برای رضایت مردم صورت گرفته است.

وی فرودگاه زنجان را دارای ظرفیت‏های بالایی دانست و گفت: ظرفیت‏های زیادی در فرودگاه زنجان وجود دارد که باید نسبت به بهره‏برداری مناسب آن اقدام کرد.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه در سال‏های اخیر فرودگاه زنجان بسیار برخوردار شده است، افزود: پنج سال قبل هیچ ظرفیتی در فرودگاه زنجان وجود نداشت.

استاندار زنجان تجهیز فرودگاه زنجان به امکانات مورد نیاز را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: طی سال‏های اخیر تجهیزات فرودگاه توسعه بسیار زیادی داشته است.

وی به ضرورت فعال بودن فرودگاه اشاره کرد و یادآور شد: وجود فرودگاه به تنهایی مهم نیست و باید نسبت به فعال نگه‌داشتن آن تلاش کرد.

رئوفی‏نژاد فرودگاه زنجان را طی سال‏های اخیر فعال دانست و تاکید کرد: فعال بودن فرودگاه ضروری است و باید نسبت به آن اهتمام داشت.

استاندار زنجان استمرار پروازهای فعلی را یادآور شد و تاکید کرد: برای فعال نگه داشتن پروازهای فرودگاه زنجان تلاش‏های زیادی صورت گرفته است و باید این تلاش‏ها ادامه داشته باشد.

وی از هزینه 4 میلیارد ریالی برای ساخت سالن انتظار فرودگاه زنجان خبر داد و تاکید کرد: در زمانی که اعتبارات عمرانی در کشور وضعیت ضعیفی داشت نسبت به جذب و هزینه آن اقدام شده است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه بعد از اتمام پروژه‏های نیمه تمام؛ فرودگاه زنجان وضعیت بسیار مناسبی پیدا خواهد کرد، افزود: با اتمام این پروژه‏ها ظرفیت فرودگاه چند برابر می‏شود.

استاندار زنجان پاسخ‏گو بودن ظرفیت‏های فرودگاه زنجان تا پنج سال آینده را یادآور شد و تاکید کرد: به گونه‏ای برنامه‏ریزی شده است که تا پنج سال آینده مشکلی وجود نداشته باشد.

وی خواستار پیگیری طرح‏های جدیدی در فرودگاه زنجان شد و ادامه داد: مسئولان نسبت به پیگیری و افتتاح طرح‏های تکمیلی فرودگاه زنجان تلاش کنند.

رئوفی‏نژاد خواستار تسریع عملیات اجرایی ضلع غربی و شرقی فرودگاه زنجان شد و گفت: مسئولان تا شهریور سال‌جاری فرصت دارند نسبت به تکمیل این پروژه‏ها اقدام کنند.

استاندار زنجان توسعه باند فرودگاه زنجان را ضروری عنوان کرد و افزود: توسعه باند فرودگاه زنجان ضروری است و مسئولان تا انتهای شهریور سال‌جاری نسبت به تعیین تکلیف این پروژه اقدام کنند.

وی به تکمیل باند فرودگاه، ضلع شرقی و غربی فرودگاه اشاره کرد و اظهار داشت: اگر باند، ضلع شرقی و غربی فرودگاه تکمیل شود در پنج سال آینده هیچ نیاز دیگری احساس نمی‏شود.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه به گونه‏ای برنامه‏ریزی شده است که در طی سال‏های آینده مشکلی در فرودگاه زنجان نباشد، افزود: این اقدامات برای توسعه پایدار فرودگاه صورت می‏گیرد.

استاندار زنجان خواستار تلاش برای برقراری پروازهای دیگر در این فرودگاه شد و خاطرنشان کرد: نسبت به برقراری پروازهای زیارتی و تفریحی در این فرودگاه تلاش می‏شود.

انتهای پیام/73007/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول