اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشگین‌شهر:

ماندگاری سرمایه‌گذار به سود‌آوری اوست / فرش قرمز زیر‌پای سرمایه‌گذاران پهن کردیم

شهردار مشگین‌شهر گفت: ماندگاری یک سرمایه‌گذار حقیقی به سود‌آوری و اقدامات کار‌آمد در حوزه عمران شهری بستگی دارد تا بتواند با امیدواری در این عرصه بماند.

ماندگاری سرمایه‌گذار به سود‌آوری اوست / فرش قرمز زیر‌پای سرمایه‌گذاران پهن کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر جعفرزاده صبح امروز در نشست ستاد سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: همه مسئولان هم قسم شده‌ایم تا از ورود سرمایه‌گذاران حمایت کنیم و زیر پای آنها فرش قرمزی پهن کردیم تا از ظرفیت و قابلیت آنها در توسعه همه جانبه بهره بگیریم.

وی عنوان کرد: حضور آنها و اجرای پروژه‌های مختلف می‌تواند منافع بسیاری را به همراه داشته باشد که در این باب ضرورت دارد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جذب سرمایه‌گذار در مشگین‌شهر بهتر از هر زمان دیگر شناسانده شده و معرفی شود.

شهردار مشگین‌شهر یکی از این پروژه‌های عظیم سرمایه‌‌گذاری را اجرای پل معلق پیاده‌روی خاور‌میانه مشگین‌شهر توصیف کرد و افزود:‌ این پل طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه است که می‌تواند به مکان زیبای تفریحی، توریستی و گردشگری تبدیل شود.

جعفر‌زاده ادامه داد: قرار است مجتمع توریستی به همراه آبگرم معدنی، پیست اسکی و سوار‌کاری و تله‌کابینی در دامنه کوه سبلان آن سوی پل احداث شود که ما نیز به دنبال همکاری با مجموعه سرمایه‌گذاران هستیم.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه گردشگری نیز به دنبال جذب نیروهایی هستیم که خواهان سرمایه‌گذاری در پارک‌ها، فضای سبز و مناطق مناسب جذب توریست هستند و ما قاطعانه از حضور آنها حمایت می‌کنیم.

شهردار مشگین‌شهر با اشاره به احداث پارکی به مساحت 80 هکتار در این شهر گفت: زیر‌ساخت‌های این پارک را آماده کردیم و چندین ماه با وسایل نقلیه سنگین در این منطقه کار کردیم تا زمین مسطح شده و بتوانیم جاده گردشگری را احداث کنیم.

جعفر‌زاده در خصوص زیر‌ساخت‌های شهری نیز یادآور شد: یک‌سری اصلاحات در ورودی‌های شهر داشتیم که آسفالت‌ریزی آن را آغاز کردیم تا بتوانیم مشگین‌شهر را به یک شهر پاک و مفرح برای حضور گردشگران و مسافران مهیا کنیم.

این مسئول تاکید کرد: در همین راستا کمپ‌هایی نیز در دست مطالعه و اجرا داریم که از آن جمله کمپ بزرگ ولایت که در دست بررسی مشاوران است و محلی برای این امر در نظر گرفته شده تا کار به معنای واقعی انجام شود.

شهردار مشگین‌شهر ابراز داشت: اگر مطالعات اجرایی به پایان برسد در همان محل، باغ پرندگان و پیست‌های متفاوت را احداث خواهیم کرد.

جعفر‌زاده در خصوص ضعف‌ زیر‌ساخت‌های پذیرایی و خدماتی در پارک جنگلی خیاو‌چای گفت: در حال حاضر پنج مشاور در زمینه‌های مختلف گردشگری و مطالعات پارک، هدایت آب‌های سطحی، احداث پل و اصلاح ورودی‌های شهر با شهرداری قرارداد بسته و همکاری دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از تهیه طرح جامع تفصیلی برای گردشگری مشگین‌شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بعد از بهره‌برداری مجموعه پل معلق محل مورد نظر به مکان گردشگری مناسب و درخور شهروندان تبدیل شود.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول