اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع):

مردمی بودن بسیج سازندگی عامل موفقیت و نقطه قوت این سازمان است

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) مردمی بودن فعالیت‌های بسیج سازندگی را نقطه قوت این سازمان و عامل اساسی در کسب موفقیت‌های بی‌شمار در عرصه‌های سازندگی و جهاد اقتصادی دانست.

مردمی بودن بسیج سازندگی عامل موفقیت و نقطه قوت این سازمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد یکشنبه‌شب در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی قم که در روستای صادق‌آباد این استان برگزار شد با اشاره به عملکرد درخشان قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این قرارگاه پس از خاتمه جنگ تحمیلی کار خود را متوقف نکرد و در جبهه‌ای دیگر وارد عرصه سازندگی شد و در این عرصه نیز خوش درخشید.

وی، مردمی بودن فعالیت‌های بسیج سازندگی را نقطه قوت این سازمان و عامل اساسی در کسب موفقیت‌های بی‌شمار در عرصه‌های سازندگی و جهاد اقتصادی دانست و ابراز داشت: بر این اساس ظرفیت مردمی بسیج سازندگی ظرفیت بی‌نظیری است که با اتکا به آن می‌تواند، گام‌های اساسی و درست برای سازندگی و رفع محرومیت بردارد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه هرچند شاید در صورت ظاهر کارهایی که انجام شده کوچک است، اما بسیار اساسی و شیرین است، ادامه داد: رساندن آب گوارا و مطمئن به مردم و سایر خدمات دیگر در مناطق محروم برای آنان گوارا و شیرین خواهد بود و این بهترین خدمتی است که انسان‌ می‌تواند به همنوع خود برساند.

مهدوی‌ن‍ژاد افزود: امروز باید با بهره‌گیری از توان بسیج سازندگی و نیروهای پرتوان و پرتلاش آن و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی و آبادانی مناطق محروم که در راستای نگرش امام راحل است، گام برداشته و کمک‌ورزی کنیم.

وی با اشاره به چگونگی پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: امام راحل و شهدا به ما آموختند که اگر درست عمل کرده و خالصانه در راه رضای خدا گام برداریم سخت‌ترین موانع را هم می‌توانیم از سر راه برداشته و به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

انتهای پیام/78009/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول