اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام فرمانده پایگاه مقاومت شهید آوینی اداره کل کتابخانه‌های استان البرز:

بسیج به عنوان بدنه فعال ملت همواره در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده است

قائم مقام فرمانده پایگاه مقاومت شهید آوینی اداره کل کتابخانه‌های استان البرز گفت: بسیج به عنوان بدنه فعال ملت همواره در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده است.

بسیج به عنوان بدنه فعال ملت همواره در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی معدنی‌پور امروز در همایش بصیرت سیاسی که با حضور  فرماندهان حوزه‌های بسیج کارمندان سراسر استان البرز برگزار شد اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب حضوری فعال و نقشی پررنگ داشته است.

وی ادامه داد: تلاش دشمنان برای از بین بردن تفکر و فرهنگ بسیجی بی‌نتیجه است و مردم با این فرهنگ انس گرفته‌اند.

این مسئول بر ترویج بیش از پیش تفکر و فرهنگ بسیجی در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: بسیجیان در برهه‌های مختلف از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور به موقع خود در جبهه‌ها دشمنان را شکست دادند و پیروز میدان بودند.

وی به نقش مهم بسیجیان در خنثی‌سازی فتنه 88 اشاره کرد و افزود: بینش و آگاهی بسیجیان در آن زمان سبب شد که دشمن در این فتنه نیز با شکست بزرگی مواجه شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود به در پیش بودن انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: امروز نیز بسیج با چشمی بینا و آگاهی کامل آماده صیانت از این انتخابات است و توطئه‌های دشمنان علیه این انتخابات به هیچ عنوان کارساز نخواهد بود.

وی ولایتمداری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری را رمز موفقیت ملت ایران در تمام برهه‌ها دانست و گفت: دشمنان هرگز نخواهند توانست این پیوند ناگسستنی بین ملت ایران و ولایت را از هم گسسته کنند.

این همایش به منظور ارتقای آگاهی فرماندهان حوزه‌های بسیج کارمندان سراسر استان البرز و مسئولان طرح صالحین حوزه‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول