اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

رشد جامعه اسلامی در گرو رشد تفکر بسیجی‌ است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان رشد جامعه اسلامی را در گرو رشد تفکر بسیجی‌وار دانست و گفت: این تفکرات است که عظمت بسیجیان را بیش از پیش نمایان‌ می‌کند.

رشد جامعه اسلامی در گرو رشد تفکر بسیجی‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در مجمع عالی بسیج شهرستان بهار اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین جوانان کشور در راه اعتلای ایران اسلامی گرد هم آمده‌ و تشکیلاتی به نام بسیج را شکل داده‌اند.

وی با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ و تفکرات بسیج در جامعه افزود: پیشرفت و کسب تجربه‌های علمی و فکری از ملزومات توسعه مستمر و پایدار در اندیشه‌ بسیج است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان رشد جامعه اسلامی را در گرو رشد تفکر بسیجی‌وار دانست و ادامه داد: این تفکرات است که عظمت بسیجیان را بیش از پیش نمایان‌ می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌ها از جمله عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی حضوری فعال دارد و بسیاری از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور مدیون تلاش جوانان بسیجی است. 

ابوحمزه گفت: مطالبه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل عدالت‌خواهی و اعلام مواضع مستحکم در برهه‌های خاص نظام اسلامی از جمله وظایفی است که بسیجیان حاضر در مجمع عالی بسیج باید به آن توجه کرده و در این راستا گام بردارند.

وی تصریح کرد: ‌بسیجیان طی سالیان گذشته با اطاعت بی‌‌چون و چرا در کنار ولایت در پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی در تمام‌ عرصه‌ها پیشقدم بوده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان خاطرنشان کرد: در زمان حال نیز بسیج در برابر تهدیدات سخت و نرم دشمنان ایران اسلامی با هوشیاری، بصیرت، شجاعانه و مقتدرانه مقاومت می‌کند و در نهایت موجب ذلت و خواری استکبار جهانی می‌شود.

وی گفت: دنیای سلطه با به کارگیری ابزار و امکانات وسیع رسانه‌ای و صرف هزینه‌های کلان، سعی بر این دارند که در سلامت انتخابات ایران تردید ایجاد کنند و با ایجاد ناامیدی مردم را از آمدن به پای صندوق‌های رأی منصرف کنند. 

انتهای پیام/2499/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول