اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 28 تیرانداز

برترین‌های تیراندازی بسیج قم معرفی شدند

سرپرست تربیت بدنی ناحیه مقاومت امام حسین (ع) استان قم از معرفی برترین‌های تیراندازی حوزه‌های روستایی بسیج قم خبر داد.

برترین‌های تیراندازی بسیج قم معرفی شدند

حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های بسیار خوبی که با حمایت عزیزان سپاه و بسیج صورت می‌گیرد توانسته‌ایم این رشته ورزشی را آنطور که باید و در شأن تیراندازی است در سطح استان و حتی در مناطق محروم توسعه بدهیم.

وی ادامه داد: تیراندازی رشته‌ای سفارش شده در دین مبین اسلام و مورد تاکید پیامبر عظیم الشان ما حضرت محمد (ص) است، بنابراین حق این است که توجه و عنایات ویژه‌ای به این رشته ورزشی شود تا بتوانیم تیراندازی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

سرپرست تربیت بدنی ناحیه مقاومت امام حسین (ع) استان قم افزود: این ناحیه در تعامل با هیئت تیراندازی قم تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته است که به هر طریقی بتواند رشته ورزشی تیراندازی را در قم گسترش داده و با جذب نیروهای مستعد، ورزشکاران حرفه‌ای این رشته افزایش یابند.

وی ادامه داد: تقریبا در بیشتر مناسبت‌های مهم سال مسابقات تیراندازی در سطح استان قم و به میزبانی نواحی مختلف بسیج برگزار می‌شود و تیراندازان قمی در قالب تیم‌های بسیج قم در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور نیز با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

مهره‌ساز عنوان کرد: از سوی دیگر بسیاری از اعضای تیم تیراندازی بسیج قم عضو تیم هیئت تیراندازی استان قم در مسابقات لیگ و پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور محسوب می‌شوند و تجربیات بسیار گران‌بهایی را از حضور در این میادین کسب کرده‌اند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی نواحی روستایی بسیج قم اشاره کرد و بیان داشت: همانگونه که اشاره کردم در مناسبت‌های مختلف سال این رقابت‌ها را برگزار می‌کنیم و این رقابت به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به انجام رسید.

سرپرست تربیت بدنی ناحیه مقاومت امام حسین (ع) استان قم ابراز کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی تیراندازان بسیجی از این رقابت‌ها صورت گرفته بود و در مجموع شاهد رقابت 27 تیرانداز از باشگاه‌های مختلف بسیج روستایی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌ها بین تیراندازان مدعی کسب عناوین اول تا سوم نیز جذاب و تماشایی بود و سرانجام این ‌هادی وطن‌پرست بود که توانست بالاتر از سایر شرکت کنندگان عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کند، در حالی که مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به رضا دهقان رسید و محمدحسین جواهری در جایگاه سوم این دوره از پیکارها قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول