اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار شریف:

روزنه‌های پیروزی مردم مسلمان سوریه مشاهده می‌شود/ باید «مقاومت» کنند

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران گفت: ملت و دولت سوریه با الگوگیری از انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از دو سال در حال مقاومت و پایداری‌اند و روزنه‌های پیروزی مردم مسلمان سوریه مشاهده می‌شود.

روزنه‌های پیروزی مردم مسلمان سوریه مشاهده می‌شود/ باید «مقاومت» کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار رمضان‌شریف در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان کرمان با تشریح و تحلیل رویدادها، حوادث و شاکله سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی کشور و منطقه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مقطع انتخابات هم برای ما و هم برای دشمن فرصت است، مهم این است که این فرآیند توسط چه کسی و چگونه مدیریت شود.

وی افزود: از توطئه‌های دشمن القای فضای دو قطبی در جامعه و نظام است و با القای این تضاد و دوگانگی قصد بهره‌برداری و سوءاستفاده از فضای انتخاباتی و در نهایت ضربه به نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را دارد که باید همه مسئولان، دلسوزان و آحاد مردم ایران با هوشیاری و درایت این توطئه را خنثی کنند.

شریف تصریح کرد: تمام دستاوردهای ملت ایران دستاوردهای ناشی از مقاومت، انقلابی‌گری و پیروی از ولایت است، هر گاه در مقابل دشمن یک قدم عقب نشستیم، آنها چند قدم جلو آمده و مطالبات خود را مطرح کرد‌ند، اما هر گاه قاطع عمل کردیم دشمن مجبور به عقب‌نشینی شده است.

همچنین شریف در گردهمایی بسیجیان و پیشکسوتان جهاد شهرستان رفسنجان با دعوت از آحاد مردم به حضور گسترده‌تر در انتخابات پیش رو گفت: همه نگاه‌های مردم جهان به سوی ما است و این حساسیت، اهمیت و الگوبرداری رفتارهای امت شهیدپرور ایران را برای همه مسلمانان و مستضعفان جهان نشان می‌دهد.

وی اذعان داشت: مقاومت ملت سوریه از ایران الهام گرفته و مقام معظم رهبری دو سال قبل اعلام فرمودند «محور مقاومت در سوریه مستحکم خواهد ماند» این در حالی بود که همه می‌گفتند بشار اسد تا چند ماه دیگر سقوط می‌کند و دیدیم که چگونه ملت و دولت سوریه با الگوگیری از انقلاب اسلامی و ملت ایران بیش از دو سال در حال مقاومت و پایداری است و روزنه‌های پیروزی مردم مسلمان سوریه مشاهده می‌شود.

شریف گفت: به همه توصیه می‌کنیم گزارش قاضی وینوگراد در مورد جنگ 33 روزه و شکست رژیم صهیونیستی را مطالعه کنند تا بعضی از زوایای تاثیر شگرف انقلاب اسلامی در حوادث منطقه و جهان را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک نقطه عطف در روند تحولات و رویدادهای منطقه و کشورمان است که با حضور مردم و خلق حماسه ماندگار برگ زرینی بر تاریخ سراسر حماسه و ایثار و مقاومت ملت ایران اضافه می‌شود.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول